Η Toyota ανακοίνωσε τις πρώτες τιμές του νέου της hot hatch, που ήρθε να τοποθετηθεί δίπλα στο GR Yaris (από χρονολογικής και εμπορικής πλευράς) και πάνω από αυτό, σε θέμα ισχύος. Πόσο κοστίζει το «ζεματιστό» GR Corolla;
Στην αγορά των Η.Π.Α., όπου αναρτήθηκαν πρώτα τιμοκατάλογοι, αρκετά λιγότερο από όσο αρχικά είχε εκτιμηθεί. Η βασική έκδοση Core (το κόκκινο στη φώτο παρακάτω) ξεκινά από τις 36.995 δολάρια (36.495 ευρώ), η ακόμα πιο μάχιμη Circuit (το ανθρακί) από τις 43.995 δολάρια (43.400 ευρώ) και η πλέον σκληροπυρηνική Morizo (το λευκό), με τη διθέσια διάταξη, το χαμηλότερο βάρος, τα μεγαλύτερα φρένα και την περισσότερη ροπή, από τις 50.995 δολάρια (50.291 ευρώ). Όλα τα GR Corolla διαθέτουν τον ίδιο 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο, με απόδοση 304 ίππων και λογισμικό στο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης GR-Four.
Οι επιμέρους διαφορές των εκδόσεων εντοπίζονται σε θέματα στησίματος, διαφορικών (Torsen μπροστά-πίσω σε Circuit και Morizo), φρένων, έκτασης παρουσίας ανθρακονημάτων, τροχών και ελαστικών, την ώρα που το Morizo ζυγίζει 45 κιλά λιγότερο, διαθέτει 30 Nm ροπής επιπλέον (400 Nm στις 3.250-4.600 σ.α.λ. από 370 Nm ροπή στις 3.000-5.550 σ.α.λ.) και κοντύτερο γρανάζωμα στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, πέρα από την απουσία πίσω καθισμάτων.
Οι 36.995 δολάρια που στοιχίζει το βασικό GR Corolla συνιστούν τιμή-ευκαιρία για την κατηγορία των hot hatches, καθώς στις Η.Π.Α. το VW Golf R ξεκινά από τις 45.385 δολάρια (44.738 ευρώ) – σχεδόν 10.000 παραπάνω, δηλαδή! Ακόμα και συγκριτικά με το απερχόμενο Honda Civic Type R, το τετρακίνητο Corolla των 300+ ίππων είναι φθηνότερο (από 38.910 δολάρια ξεκινούσε)! Οποία σύγκρισις με τα ελληνικά δεδομένα απλά δεν υφίσταται, καθώς εδώ το GR Yaris εκκινεί από τις 47.570 ευρώ.