Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του νέου VW Passat ξεκινά το εμπορικό του λανσάρισμα, με τους Γερμανούς να ανακοινώνουν τις πρώτες τιμές στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.
Η 9η γενιά του πιο επιτυχημένου μεσαίου της Γηραιάς Ηπείρου, το οποίο πλέον διατίθεται αποκλειστικά ως station wagon, ξεκινά στη Γερμανία από τις 39.995 ευρώ με τον 1.500άρη mild hybrid TSI των 150 ίππων κάτω από το καπό. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος, περιλαμβάνοντας ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προβολείς LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό και πλήρες πακέτο επικουρικών συστημάτων. Ο 2.0 TDI των επίσης 150 ίππων ξεκινά αρκετά πιο πάνω, στις 48.495 ευρώ, αλλά σε σαφώς πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση (17άρες ζάντες, τριζωνικός κλιματισμός, εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ, Park Assist και πολλά ακόμα). Ο ντίζελ είναι μονόδρομος για όποιον θέλει το κορυφαίο Passat R-Line, απαιτώντας 53.470 ευρώ για την αγορά του (όλα, βενζίνη και ντίζελ, αποκλειστικά με 7άρι DSG κιβώτιο).
Στη Μεγάλη Βρετανία τώρα, το Passat εκκινεί μεν από τις 38.480 λίρες (44.994 ευρώ), αλλά η εναρκτήρια έκδοση είναι η δεύτερη της γερμανικής αγοράς (που κοστίζει 44.995 ευρώ) – και μάλιστα πιο καλοεξοπλισμένη από εκείνη, φορώντας 17άρες ζάντες (αντί 16) και έχοντας στάνταρ τη μεγάλη οθόνη των 12,9 ιντσών για το infotainment. Το R-Line κοστολογείται έναντι 41.580 λιρών (48.612 ευρώ), ωστόσο οι Άγγλοι ακόμα έχουν στη γκάμα μόνο τον 1.5 eTSI. Συνεπώς το 2.0 TDI R-Line θα έρθει πιο κοντά στα σχεδόν 53.500 ευρώ της Γερμανίας, όταν προστεθεί στο βρετανικό τιμοκατάλογο.
Προσθήκες μελλοντικά θα έχουμε και στους κινητήρες, αλλά και τους τύπους μετάδοσης, καθώς περιμένουμε τον 2.0 TSI των 204 ή 265 ίππων, τον 2.0 TDI στους 190 ίππους, συνδυασμούς με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion, ενώ έρχεται και το plug-in υβριδικό με 204 ή 272 ίππους. Αμφότερα τα eHybrid χρησιμοποιούν μπαταρία 19,7 kWh και μπορούν να ταξιδέψουν μόνο με το ρεύμα έως 100 χιλιόμετρα. Με τη μπαταρία και το ρεζερβουάρ των 45 λίτρων γεμάτα, οι Γερμανοί δηλώνουν πως η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 1.000 χλμ. Η φόρτιση υποστηρίζει παροχή 50 kW, αναπληρώνοντας από 10 στο 80% εντός μόλις 25 λεπτών.