Ενόσω περιμένουμε το ολοκαίνουργιο R36 GT-R, η Nissan συνεχίζει να ανανεώνει το αειθαλές R35. Τελευταίο update στις αρχές του 2023, με επιδερμικές αλλαγές στο αμάξωμα και νέες εκδόσεις, δίχως να αλλάζει κάτι επουσιώδες στα ανεξάντλητα προσόντα του «Godzilla», ο οποίος πάει να κλείσει 15ετία στην αγορά!
Η φίρμα από τη Γιοκοχάμα ανακοίνωσε τις τιμές του φρεσκαρισμένου GT-R για την Ιαπωνία, όπου διατίθεται σε 8 διαφορετικές εκδόσεις. Η αρχή γίνεται με την Pure Edition, που τιμάται στα 13,75 εκατ. γεν (97.176 ευρώ). Ακολουθεί το GT-R Premium Edition στα 14,84 εκατ. γεν (104.932 ευρώ), κατόπιν το Black Edition στα 15,35 εκατ. γεν (108.485 ευρώ) και φτάνουμε στα 18,96 εκατομμύρια (134.077 ευρώ) για το Premium Edition T-Spec, που είναι η τελευταία έκδοση πριν μπούμε στον κόσμο της Nismo. Από εκεί και πάνω έχουμε το Τrack Edition (που προετοιμάζει η Nismo), στα 17,65 εκατ. γεν (124.803 ευρώ), και το Track Edition T-Spec των 21,38 εκατ. γεν (151.178 ευρώ).
Τα καθαρόαιμα Nismo είναι αναμενόμενα τα δυο ακριβότερα της γκάμας, με το Nismo GT-R να ξεκινά από τα 28,65 εκατ. γεν (202.622 ευρώ) και το Nismo GT-R Special Edition, με το πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο, τη σφιχτότερη ανάρτηση και τα carbon μπάκετ της Recaro, από τα 29,15 εκατ. (206.159 ευρώ).
Στα μηχανικά μέρη η κατάσταση βαίνει ως είχε. Ο 3.8 V6 twinturbo παραμένει στα 570 άλογα και 637 Nm για το απλό GT-R, τα οποία γίνονται 600 ίπποι και 652 Nm για το Nismo. Αλλαγές στις επιδόσεις δεν αναφέρονται, οπότε τα Premium και T-Spec λογικά επιταχύνουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δλ. και φτάνουν μέχρι τα 315 χλμ./ώρα, για να γράψουν τα χρονόμετρα μόλις 2,5 δλ. για το Nismo (ίδια η τελική)! Η Nissan δηλώνει πως το Nismo Special Edition «είναι το ταχύτερο GT-R όλων των εποχών», συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε ρεκόρ πίστας από αυτό στο εγγύς μέλλον.