H MG έχει αναγεννηθεί χάρις στα κεφάλαια των Κινέζων. H SAIC επανέφερε την ιστορική βρετανική φίρμα στη ζωή, της προσέφερε υπερσύγχρονα μοντέλα και την ενέταξε μέχρι στο κλαμπ των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν ξεπεράσει τα 500 άλογα. Υπεύθυνο για αυτό είναι το Cyberster, που εκτός από διάδοχος του TF λειτουργεί και ως το πρώτο υπεραυτοκίνητο των Βρετανών, στην κορυφαία του έκδοση. Πλέον έχουμε τις πρώτες τιμές, σε ευρωπαϊκό έδαφος μάλιστα.
Η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας είναι η πρώτη που υποδέχεται το Cyberster, με την έκδοση Trophy να παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα 340 ίππων και 475 Nm τοποθετημένο πίσω, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ. και αυτονομία 509 χλμ. από τη μπαταρία των 77 kWh. Τιμή εκκίνησης ορίζονται οι 54.995 λίρες (64.090 ευρώ), καθιστώντας το φθηνότερο από τη BMW Z4 M40i των 340 ίππων (57.350 λίρες/66.861 ευρώ), αλλά ακριβότερο από την Porsche 718 Boxster των 300 ίππων (53.800 λίρες/62.723 ευρώ).
Το κορυφαίο Cyberster GT προσθέτει και έναν κινητήρα 204 ίππων μπροστά, διαμορφώνοντας τη συνολική απόδοση στα 510 άλογα και τα 725 Nm. Εδώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται στον εντυπωσιακό χρόνο των 3,2 δλ., με την αυτονομία αναμενόμενα να περιορίζεται στα 445 χλμ. (κοινή η συστοιχία των 77 kWh). Η τιμή του; Από 59.995 λίρες (69.956 ευρώ). Αναμενόμενα για ηλεκτρικό με διπλούς κινητήρες και μεγάλη συστοιχία, το βάρος είναι αρκετά «τσιμπημένο». Στα 1.984 κιλά σταματά η ζυγαριά, διαμορφώνοντας την ειδική σχέση μάζας-ισχύος στα 3,89 κιλά ανά ίππο. Οι διαστάσεις του Cyberster εξάλλου είναι αρκετά μπόλικες (και τουλάχιστον μισή «καρότσα» πάνω από το TF, που νοερά διαδέχεται), με το μήκος να ξεπερνά τα 4,5 μέτρα (4.535 χλστ.), το πλάτος πάνω από τα 1,9 μέτρα (1.913 χλστ.) και το μεταξόνιο στα 2.690 χλστ.
Στο εσωτερικό συναντάμε εξαιρετικά καλαίσθητο κόκκινο δέρμα παντού, μαζί με ψηφιακό πίνακα οργάνων και κυρτή κάθετη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, με κλίση προς την πλευρά του οδηγού. Πολύ ιδιαίτερη η τοποθέτηση των κουμπιών για τον επιλογέα του κιβωτίου κάθετα, μαζί με την οθόνη, ενώ οι χώροι φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού ότι θα ικανοποιούν ακόμα και τα μεγαλύτερα κορμιά.