Η Porsche επιβεβαίωσε αυτό που ακουγόταν εδώ και αρκετό καιρό: οι Boxster και Cayman θα εγκαταλείψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην επόμενη γενιά τους, στρεφόμενες πλήρως στην ηλεκτροκίνηση.
«Εντείνουμε την ηλεκτρική μας επίθεση με ακόμα ένα μοντέλο», δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume. «Στα μέσα της δεκαετίας, θέλουμε να προσφέρουμε το κεντρομήχανο sportscar μας, την 718, αποκλειστικά σε ηλεκτρική μορφή». Οι Γερμανοί ανακοίνωσαν επίσης πως εξελίσσουν έναν τύπο στοιχείων μπαταρίας υψηλής απόδοσης, σε συνεργασία με το Cellforce Group. Οι high performance μπαταρίες αναμένεται να μπουν στην παραγωγή το 2024 και να κάνουν ντεμπούτο στις νέες Boxster/Cayman.
Τα ηλεκτρικά κεντρομήχανα της Porsche θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group και θα προσφέρονται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Σχεδιαστικά θα αντλούν έμπνευση από το πρωτότυπο Mission R και υπολογίζεται πως το βάρος θα αυξηθεί κατά 300 κιλά σε σχέση με τις σημερινές, φτάνοντας συνολικά τα 1.650. Η αυτονομία τους θα ανέρχεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα , ενώ χάρις στην τεχνολογία 800V θα μπορούν να φορτίζουν από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά.
Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, το οποίο θα δεχτεί μια αναβάθμιση 500 εκατομμυρίων δολαρίων (453,6 εκατ. ευρώ) για να καταστεί εφικτή η συναρμολόγηση ηλεκτρικών, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να κατασκευάζει και την 911.
Οι νέες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman θα βγουν στην αγορά το 2025, μια χρονιά μετά το ντεμπούτο της Macan EV. Η Porsche θέλει έως το 2025 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελείται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 o στόχος για το ποσοστό των ηλεκτρικών/PHEV πωλήσεων επί των συνολικών ανεβαίνει στο 80%.