Ρεάλ Μαδρίτης και BMW ανανέωσαν τη συνεργασία τους, με το Βαυαρό κατασκευαστή να συνεχίζει ως κύριος χορηγός και επίσημος προμηθευτής αυτοκινήτων της «Βασίλισσας». Επίσημος και αποκλειστικός, για την ακρίβεια, κι όχι μόνο όσον αφορά άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τόνι Κρος, Τζουντ Μπέλιγχαμ, Τιμπώ Κουρτουά, Λούκα Μόντριτς, Ντάνι Καρβαχάλ, Ροντρίγκο, Βινίσιους και οι υπόλοιποι αστέρες της πιο επιτυχημένης ομάδας παγκοσμίως, παρέλαβαν τα νέα τους αυτοκίνητα – τα οποία συνοδεύονται από έναν αδιαπραγμάτευτο όρο. Κάθε ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης, οφείλει να μετακινείται για τις υποχρεώσεις της ομάδας μόνο με ηλεκτρικές ή εξηλεκτρισμένες «Μπέμπες»! Φερ’ ειπείν ο Μπέλιγχαμ, για να πιάσουμε τον πιο «καυτό» παίχτη των Μαδριλένων, πρέπει να πηγαίνει σε προπονήσεις και χορηγικές εκδηλώσεις (της Ρεάλ, όχι δικές του) είτε με την XM του, είτε με την i4 ή i7 κάποιου συμπαίχτη του. Ένας όρος που αφορά την προώθηση της οικολογικής κινητικότητας και της βιωσιμότητας, προωθούμενη από αμφότερες τις Ρεάλ και BMW.
Η XM αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των «μπλάνκο», καθώς εκτός του Άγγλου μέσου την επέλεξαν οι Κουρτουά, Κέπα, Καρβαχάλ, Θεμπάγιος, Γκιουλέρ, Ροντρίγκο και Χοσέλου. Η i4 κράτησε το σκορ ισόπαλο ενάντια στο plug-in υβριδικό SUV, αποτελώντας επιλογή άλλων 7 παικτών συν του προπονητή, Κάρλο Αντσελότι: Μιλιτάο, Βάσκες, Γκαρσία, Μεντί, Καμαβιγκά, Βινίσιους και Αντσελότι πήραν την κορυφαία M50, ενώ ο Τσουαμενί έκανε τη διαφορά και προτίμησε την eDrive 40. Στην τρίτη θέση ήρθε το iX, με τους Λουνέν, Αλάμπα, Ρούντιγκερ, Κρος, Βαλβέρδε και Ντίαζ να πηγαίνουν στην xDrive 50, την ώρα που ο Μόντριτς δεν συμβιβάστηκε με κάτι λιγότερο από την κορυφαία M60. Ο Νάτσο, τέλος, δεν ακολούθησε κανέναν συμπαίκτη, όντας ο μοναδικός που ελκύστηκε από τα προσόντα της i7 xDrive60.