Η Mercedes-AMG ετοιμάζει μια σειρά από πανίσχυρα plug-in υβριδικά σύνολα, που σκοπεύουν να κλονίσουν το νευρικό σύστημα του ανταγωνισμού (βλέπε BMW M και Audi RS). Εκτός από γκάζι και τεχνολογία, όμως, θα διαθέτουν και μια μοναδική ικανότητα.
Όπως μας αποκαλύπτει ο Jochen Schmitz, προγραμματιστής υβριδικής λειτουργίας της AMG, η νέα σειρά plug-in μοντέλων της εταιρίας όχι απλά θα διατηρήσουν το Drift Mode των σημερινών, αλλά θα μπορούν να φορτίζουν και τη μπαταρία μέσω αυτού! Ο Schmitz δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες, λέγοντας απλά πως το σύστημα ανάκτησης διοχετεύει κάποιο ποσό της ενέργειας του πίσω άξονα, στη μπαταρία. Κατά πάσα πιθανότητα, αντί να κόβει το γκάζι η ηλεκτρονική μονάδα για το ρεγουλάρισμα των πίσω τροχών, κάνει το ίδιο τραβώντας την ενέργεια το σύστημα ανάκτησης. Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια.
Κάτι παρόμοιο κάνει και η Ferrari με την SF90 Stradale, όπου το traction control δεν λειτουργεί μόνο περιοριστικά, αλλά συνεργάζεται και με το KERS (Kinetic Energy Recovery System) ώστε να του δίνει «εξουσιοδότηση», προκειμένου να κάνει την ίδια δουλειά φορτίζοντας παράλληλα τη μπαταρία.
Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 204 ίππους και τα 320 Nm, επιτρέποντας και την κίνηση μόνο με ρεύμα. Συνδυάζεται με το 9άρι αυτόματο 9G-TRONIC και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, προσφέροντας 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual). Κάθε ένα, επενεργεί στη συνέργεια ηλεκτροκινητήρα-βενζινοκινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, το κιβώτιο, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πίσω διαφορικό, τα ενεργά αμορτισέρ και πολλά ακόμα.
Η νέα C63 θα έχει πάνω από 640 άλογα, χάρις στο συνδυασμό του 2λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο M139 και του ηλεκτρικού μοτέρ. Ανάλογο «πάντρεμα» θα γίνει στην GT73, όπου η σύζευξη 4.0 V8 twinturbo-ηλεκτροκινητήρα αναμένεται να δώσει 810 άλογα και 1.000 Nm ροπής!