Η είδηση για το ανασκούμπωμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, σκόρπισε ενθουσιασμό στις τάξεις τόσο των «βενζινο(και ντίζελ)αίματων», όσο και τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Σε αυτές δεν θα μπορούσε να μη συμπεριλαμβάνεται η Ferrari, για την οποία τα χαρακτηριστικά απόδοσης, η αλληλεπίδραση με τον οδηγό και φυσικά ο ήχος του κινητήρα, είναι θεμελιώδες προσόν και γνώρισμα των αυτοκινήτων της.
Μπορεί την τελευταία δεκαετία να έχει μπει μπόλικο νερό στο κρασί, με την υπερτροφοδότηση και τους ηλεκτροκινητήρες να βγαίνουν στο προσκήνιο, όμως οι V6, V8 και V12 από το Μαρανέλο παραμένουν στην κορυφή της θερμικής αλυσίδας της αυτοκίνησης. Οι V12, δε, παραμένουν φανατικοί υποστηρικτές της ατμοσφαιρικής αναπνοής, αποτελώντας έναν από τους βασικούς λόγους για το εμπορικό ντελίριο που συνοδεύει την Purosangue. Κι όπως ανέφερε στο Reuters ο CEO της εταιρίας, Benedetto Vigna, δεν θα σταματήσουν να γοητεύουν το κοινό τους.
«Τα καλά νέα είναι πως πέρα από τα ηλεκτρικά μας μοντέλα, θα συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε και εκείνα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μια πολύ σημαντική απόφαση, που θα μας επιτρέψει να παραμείνουμε θερμικοί και μετά το 2036» είπε ο Vigna, για να αποσαφηνίσει αμέσως πως τα ηλεκτρικά πλάνα παραμένουν ως είχαν: «Αυτό δεν αλλάζει. Δεν θέλουμε να λέμε στους πελάτες μας τι αυτοκίνητο να αγοράζουν. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε τρεις διαφορετικές επιλογές: αμιγώς θερμικά μοτέρ, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά. Και μετά, ας διαλέξουν οι ίδιοι ό,τι θέλουν». Ο Ιταλός μάλιστα τόνισε πως η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Ferrari, που θα εισάγει το πρώτο της EV το 2025, χαράχτηκε περιμένοντας αλλαγή στο τοπίο με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
«Η αλήθεια είναι πως περιμέναμε να δοθεί παράταση ζωής στις Μ.Ε.Κ. Το επενδυτικό οργανόγραμμα που καταρτήσαμε πέρσι και προβλέπει κονδύλια 4,4 δις ευρώ για την περίοδο 2022-2026, περιλαμβάνει την εξέλιξη μοτέρ που μπορούν να καταναλώνουν e-fuel. Προϋπολογισμός υπερ-αρκετός για να προχωρήσουμε τόσο στο θέμα του εξηλεκτρισμού, όσο και με τους κινητήρες που λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα».