Το νέο i30 παρουσίασε πριν από λίγες η Hyundai, το οποίο εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένο τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε κινητήρες. Για πρώτη φορά κάνουν την εμφάνισή τους τα καινούργια μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.5 λτ., με και χωρίς turbo.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Hyundai i30 N Project C;
Πρόκειται για τους 4κύλινδρους κινητήρες 1.5 DPi (Dual Port Injection) και 1.5 T-GDi. O 1.5 DPi αποδίδει 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 144 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ. και τελική ταχύτητα 187 χλμ/ώρα. Στο υπάρχον i30 το βασικό μοτέρ 1.4 λτ. MPI των 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 134 Nm στις 4.000 σ.α.λ., προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,6 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Το αγροτικό της Hyundai χωρίς καμουφλάζ (+video)
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει ο πιο ισχυρός 1.5 T-GDi με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. O κινητήρας αυτός αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 253 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω του 6τάχυτου μηχανικού iMT κιβωτίου ή με το αυτόματο 7DCT. Οι επιδόσεις είναι ταχύτατες, αφού επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4/8,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Στο υπάρχον i30, ο 1.4 T-GDi αποδίδει 140 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 242 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ή το 7DCT και προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9/9,2 δλ. και τελική ταχύτητα 210/205 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το εσωτερικό του νέου Hyundai i20!
Επιπλέον, και ο 1.0 T-GDi των 120 ίππων και 172 Nm ροπής διαθέτει έκδοση με 48V ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο είναι στάνταρ στον πετρελαίου 1.6 CRDi 136 PS. Προς το παρόν όμως, η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει για κανένα κινητήρα κατανάλωση και CO2 για να γίνουν συγκρίσεις.