Στη Γερμανία ανακύπτει συχνά-πυκνά το ζήτημα επιβολής ορίων ταχύτητας στις autobahn – στα κομμάτια τους, δηλαδή, που δεν έχουν περιορισμούς. Η νίκη του SPD στις πρόσφατες εκλογές επανέφερε το σενάριο, σε συνδυασμό με την υποστήριξη του κόμματος των Πρασίνων και του FPD, ενώ μέχρι κι ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F1, Σεμπάστιαν Φέτελ, εκφράστηκε υπέρ των ορίων στο ελεύθερα τμήματα του γερμανικού εθνικού οδικού άξονα.
Τελικά, όμως, η παράδοση και οι αντιδράσεις υπερίσχυσαν, εξασφαλίζοντας -προς το παρόν- την ελευθερία των autobahn! Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το SPD αναφέρει: «Θέλουμε να μετατρέψουμε τη Γερμανία σε ηγέτιδα δύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επεκτείνοντας παράλληλα το δίκτυο υποδομών και φόρτισης. Δεν πρόκειται να υπάρξει γενικό, ανώτατο όριο στα ελεύθερα τμήματα των εθνικών οδών». Οι Πράσινοι ήθελαν φανατικά να περάσει η πρόταση για όρια ταχύτητας, αλλά τελικά συμβιβάστηκαν.
Ο συσχετισμός ορίων ταχύτητας στις autobahn και ηλεκτρικών υπήρξε από τα βασικά επιχειρήματα στην προσπάθεια επιβολής των πρώτων, καθώς μελέτες αναφέρουν πως οι οδηγοί των EVs δεν ξεπερνούν τα 120-130 χλμ./ώρα. Οπότε, από τη στιγμή που σε λίγα χρόνια θα κυριαρχούν στους δρόμους, τι πιο λογικό -με βάση το σκεπτικό SPD-Πρασίνων- να μπουν από τώρα όρια ταχύτητας, ώστε να προσαρμοστούν οι οδηγοί. Φυσικά βασικός λόγος ήταν και εδώ οι εκπομπές ρύπων: χαμηλότερες ταχύτητες = λιγότεροι ρύποι. Βέβαια υπάρχουν πολλές μελέτες που δεν επαληθεύουν το εν λόγω αφήγημα, ούτε αυτό της ασφάλειας (ότι περιορισμός στις autobahn θα μείωνε τα ατυχήματα). Συνεπώς, το άντρο της ταχύτητας παραμένει -προς ώρας- απαραβίαστο!