Οι autobahn έχουν περάσει πολλές φορές από το στάδιο της αμφισβήτησης, καθώς κατά καιρούς εμφανίζονται αιτιάσεις από πολιτικούς για επιβολή ορίων ταχύτητας στα ελεύθερα κομμάτια ή μείωση των υπαρχόντων, όπου υπάρχουν. Γενικότερα, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα όρια ταχύτητας αποτελούν διαρκές και ανακυκλούμενο θέμα συζήτησης. Οι Άγγλοι πάνε κόντρα στο ρεύμα, απαλλαγμένοι πια από τις νόρμες της Ε.Ε., και όχι απλά δεν θέλουν μείωση των ορίων, αλλά πλήρη απελευθέρωσή τους!
H Liz Truss, υποψήφια για την αρχηγεία του κόμματος των Τόρις, διεμήνυσε τη διάθεσή της για εφαρμογή μοντέλου autobahn στους βρετανικούς αυτοκινητοδρόμους, σε περίπτωση φυσικά που εκλεγεί πρωθυπουργός (θυμίζουμε ότι ο Μπόρις Τζόνσον «χαιρέτησε» στις αρχές Ιουλίου). Ερωτηθείσα από μέλος των Συντηρητικών, στο τελευταίο ντιμπέιτ πριν τις εκλογές για την ανάδειξη του νέου αρχηγού, για το αν προτίθεται να καταργήσει το υπάρχον ανώτατο όριο των 70 μιλίων/ώρα (112 χλμ./ώρα) και να αφήσει στη βούληση των οδηγών το ύψος της ταχύτητας, απάντησε: «Είναι κάτι το οποίο μας ενδιαφέρει και θέλουμε σοβαρά να το εξετάσουμε».
Πολλοί αναλυτές στην Αγγλία, πάντως, τονίζουν πως περισσότερο δημοσιοσχετίστικο τρικ και προεκλογική εξαγγελία είναι, παρά εμπεριστατωμένη πρόταση για θεμελιώδεις αλλαγές στην εικόνα των αυτοκινητοδρόμων. Οι εκεί ειδικοί αναφέρουν πως το οδόστρωμα στο βρετανικό εθνικό δίκτυο δεν έχει σχέση με εκείνο της Γερμανίας, καθιστώντας πρακτικά αδύνατη τη μετατροπή τους σε autobahn δίχως ριζικές αναβαθμίσεις στην ποιότητα της ασφάλτου. Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις Βρετανών συγκοινωνιολόγων, για να καταστεί ασφαλής η αφαίρεση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους τους, αφενός θα πρέπει να τοποθετηθεί καινούργιος ασφαλτοτάπητας στους περισσότερους εξ αυτών, αφετέρου να προστεθούν στοιχεία ασφαλείας (έξοδοι διαφυγής κλπ).