Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία Ferrari είναι που βλέπουμε να πέφτει θύμα ανικανότητας του οδηγού της. Για να είμαστε δίκαιοι, η μαύρη LaFerrari συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο τυχερών. Δεν καταστράφηκε ολοσχερώς, μήτε υπέστη καν σημαντικές ζημιές σε μηχανικά μέρη ή αμάξωμα. Όπως φανερώνει το ενσταντανέ, όμως, φαίνεται πως οι Ferrari -και γενικότερα τα υπεραυτοκίνητα- δεν ξέρουν από πού θα τους έρθει, όταν πέφτουν σε χέρια μειωμένης ευθύνης.
Ακούγοντας για ατύχημα με LaFerrari, θα περίμενε κάποιος να προέρχεται από οριακή οδήγηση ή αποτυχημένη απόπειρα εντυπωσιασμού. Με 963 άλογα και 900 Nm στους πίσω τροχούς, εξάλλου, είναι και κατά τι αναμενόμενο, δεδομένης της προϊστορίας με σχετικά περιστατικά. Η μαύρη Ιταλίδα που βλέπουμε, ωστόσο, δεν βίωσε δύσκολες στιγμές ενόσω ο ατμοσφαιρικός 6.3 V12 δούλευε στους κόφτες και ο οδηγός της ήθελε να κάνει drift ή να «ψαχτεί» με χρόνο πίστας. Το ιταλικό hypercar σήκωσε τροχό, σαν γνήσιο γαλλικό hot hatch, επειδή ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι δεν κατάφερε να υπολογίσει πού ήταν το πεζοδρόμιο!
Το εντυπωσιακό (και συνάμα λυπηρό) καρέ απαθανατίστηκε στο Μονακό, όπου κατασκευές επιπέδου LaFerrari συνιστούν καθημερινότητα. Video ή άλλη φωτογραφία δεν υπάρχει, αλλά είναι πασιφανές το τι συνέβη στην 20άρα πίσω δεξιά ζάντα και το-πολύ μικρού προφίλ- πλαϊνό του ελαστικού της (265/30/R19 εμπρός – 345/30/R20 πίσω η διάσταση των τροχών). Ο οδηγός «έκοψε» παραπάνω το τιμόνι στη δεξιά στροφή, με αποτέλεσμα ο πίσω εσωτερικός τροχός (ενδεχομένως και ο μπροστά, λιγότερο) να χτυπήσει στο πεζοδρόμιο, να προκαλέσει «μοχλό» και να μετατρέψει ένα αυτοκίνητο που ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ όποτε δημοπρατείται, σε τρίκυκλο!