Το Honda NSX MK1 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Μύθος της αυτοκίνησης, εξέλιξη δια χειρός Ayrton Senna, πρώτο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και από τα πρώτα (κατά κοινή ομολογία, και εδώ το πρώτο) που συνδύασαν επιδόσεις, ικανότητες, αξιοπιστία και ευχρηστία. Με λίγα και απλά λόγια, το καλύτερο supercar της εποχής του και το εγχειρίδιο κατασκευής για τα σημερινά.
Πρόκειται για ένα από τα πιο κλασικά αυτοκίνητα της τελευταίας 30ετίας, που χαίρει σεβασμού ακόμα κι από τους αντιπάλους. Η Toyota, για παράδειγμα, μόλις απέκτησε ένα κατακόκκινο NSX 1ης γενιάς και το προσέθεσε στο μουσείο της, στην Ιαπωνία. Ο εκθεσιακός χώρος βρίσκεται στην πόλη Ναγκακούτε, κοντά στη Ναγκόγια, και αποτίνει τιμές όχι μόνο στα αυτοκίνητα της Toyota, αλλά σε σημαντικές δημιουργίες και από άλλους κατασκευαστές. Μια γιορτή της αυτοκίνησης, με άλλα λόγια.
Το NSX δεν είναι το μόνο Honda στο μουσείο της Toyota, καθώς συναντάμε επίσης ένα Civic 1ης γενιάς, ένα N360 και ένα S500. Άλλα αυτοκίνητα που απαρτίζουν τη συλλογή είναι τα Bugatti Type 57, Chevrolet Corvette C1, Cadillac Eldorado Biarritz, Fiat 500, Ford Model T, Jaguar XK120, Lincoln-Zephyr, Lotus Elite, Mercedes-Benz 500K και 190E, Mazda MX-5 Nissan Skyline, Peugeot 356, Rolls-Royce Silver Ghost και Saab 92.