Αλλά όχι για τον λόγο που ίσως έχετε στο μυαλό σας. Το μηχανικό σύνολο πετρελαίου, ο γνωστός TDI της μάρκας, επιστρέφει πιο «καθαρός» από ποτέ, ενσωματώνοντας μια νέα τεχνολογία!
Το όνομα αυτής Twin Dosing, η οποία θα προσαρμόζεται στην νέα γενιά κινητήρων του ομίλου, με πρώτο αυτόν με την ονομασία ΕΑ 288 ΕVO.
Δείτε ακόμα: Νέο VW Passat GTE με μηδέν κατανάλωση βενζίνης
Σύμφωνα με την VW, χάρη στο Twin-Dosing υπάρχει μείωση στις εκπομπές ρύπων πάνω από 80%, νούμερο που αναγάγει τον κινητήρα EA 288 EVO ως το πιο «καθαρό» TDI μοτέρ στην ιστορία του ομίλου! Με την τεχνολογία του Twin – Dosing υπάρχουν δυο καταλύτες, στους οποίους το Ad-Blue ψεκάζεται ανεξάρτητα, κάτι που συνεισφέρει στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών NOx. Σύμφωνα με την VW, ο νέος αυτός κινητήρας είναι σύννομος ακόμα και με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Εuro 6d. Σαφώς και δεν χάνει σε τίποτε τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του, όπως το τράβηγμα από χαμηλά και η μικρή κατανάλωση καυσίμου!
Διαβάστε επίσης: Τι γίνεται με τα χιλιάδες αυτοκίνητα του Dieselgate;
Μπορεί το Σεπτέμβριο του 2015 να ξεκίνησε η έρευνα στο πλαίσιο του Dieselgate και να έγινε μεγάλος ντόρος για τους ρύπους των πετρελαιοκινήτρων της VW. Όμως τα πράγματα άλλαξαν και η VW έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τους καθαρότερους κινητήρες diesel στην ιστορία της. Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι πως η μάρκα μπορεί να έχει ρίξει τεράστιο βάρος στην ηλεκτροκίνηση, αλλά εξελίσσει – βελτιώνει και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Δείτε στο βίντεο παρακάτω πως λειτουργεί το εν λόγω σύστημα Twin Dosing!