Μια μέρα σαν σήμερα, πριν 25 χρόνια, ο κόσμος όλος σοκαριζόταν στο άκουσμα της είδησης για το θάνατο της πριγκίπισσας Νταϊάνα. Οι εικόνες της διαλυμένης Mercedes S-Class ακόμα σήμερα προκαλούν ρίγος, καταδεικνύοντας τη σφοδρότητα της σύγκρουσης που στέρησε τη ζωή τόσο της αγαπημένης πριγκίπισσας όλων, όσο και του Ντόντι Αλφαγέτ.
Οι θεωρίες συνωμοσίας δεν έχουν εκλείψει, αναφορικά με τα αίτια του ατυχήματος. Αυτό που επίσης δεν έχει κοπάσει, είναι η επιθυμία του κατόχου του αυτοκινήτου να το ανακτήσει. Ο περισσότερος κόσμος δεν το γνωρίζει, όμως η επίμαχη S280 W140 δεν άνηκε ούτε στον Αλφαγέτ, ούτε στη Νταϊάνα. Η γερμανική λιμουζίνα συγκαταλέγονταν στο στόλο της Etoile Limousines, εταιρίας που προμήθευε (και προμηθεύει) με πολυτελή αυτοκίνητα ξενοδοχεία όπως το Ritz, όπου τότε διέμενε η εκλιπούσα πριγκίπισσα.
Ο Jean-Francois Musa ήταν ο τότε ιδιοκτήτης της γαλλικής επιχείρησης, κάτι που -σύμφωνα με τον ίδιο- τον καθιστά ως τον νόμιμο κάτοχο του αυτοκινήτου. Επί 25 χρόνια καταθέτει αιτήματα επί αιτημάτων για την επιστροφή του, όμως απάντηση δεν παίρνει. Ο Musa ζητά επίμονα να του επιστραφούν τα συντρίμμια της S-Class, όμως τόσα χρόνια δεν γνωρίζει καν που βρίσκονται: «Δεν έχω ιδέα πού είναι το αυτοκίνητο. Το μόνο που ξέρω είναι πως νομικά μου ανήκει και, προφανώς, το θέλω πίσω. Έπρεπε να μου είχε επιστραφεί, αλλά μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί αδύνατο. Ήταν πάντοτε στην ιδιοκτησία μου, δεν αποτελούσε μέρος παραχώρησης ή εξουσιοδότησης».
Ο Musa δηλώνει πως σκοπός του είναι να εκθέσει την S280 σε μουσείο των Η.Π.Α., ωστόσο το Παλάτι προτιμά να μένει το αυτοκίνητο κρυμμένο για λόγους ιδιωτικότητας και διακριτικότητας. Φυσικά, υπάρχει και η άλλη ανάγνωση. Αυτή που φανερώνει τα οικονομικά κίνητρα πίσω από την πρεμούρα του, κατά δήλωση, νόμιμου ιδιοκτήτη της ιστορικής Mercedes. Οι ειδικοί εκτιμούν πως σε δημοπρασία θα μπορούσε να πιάσει άνετα 10 εκατ. λίρες (11,6 εκατ. ευρώ), οπότε εύκολα διακρίνεται η κρυφή ατζέντα στη «λύσσα» του 63χρονου entrepreneur.