Τα πολύ μεγάλα μέσα βάζει η Hyundai για το λανσάρισμα του Ioniq 5 N, επιστρατεύοντας μέχρι τον ίδιο, τον Keichi Tsuchiya! Κατά κόσμον «Drift King», ή ο άνθρωπος που εφηύρε τις πλαγιολισθήσεις ισχύος!
Η Hyundai Αυστραλίας συγκεκριμένα είναι αυτή που θα συνοδεύσει το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της Κορέας με τον Ιάπωνα θρύλο, και μάλιστα σε διοργάνωση time attack παγκοσμίου βεληνεκούς. Το ντεμπούτο του Ioniq 5 N στη χώρα των καγκουρό θα πραγματοποιηθεί στο World Time Attack Challenge, τις πρώτες δυο μέρες του Σεπτεμβρίου, με τον 67χρονο μάστερ της «πάντας» στο τιμόνι. Ο Tsuchiya μπορεί να έγινε μύθος λόγω drift, αλλά δεν παύει να είναι επαγγελματίας οδηγός αγώνων που ξέρει να γράφει χρόνους, όποτε χρειάζεται. Ο Ιάπωνας θα συμμετάσχει κανονικά στη χρονομέτρηση του event, αλλά φυσικά όλοι περιμένουν να δουν το Ioniq 5 N να σπαρταράει στα χέρια του «διπλωμένο» και με τα λάστιχα πυρπολημένα.
Η ναυαρχίδα του N Division εξάλλου εφοδιάζεται με σειρά συστημάτων, που συνθέτουν μια αλυσίδα οδηγικής απόλαυσης. Το σύστημα N Drift Optimizer κατανέμει τη ροπή εμπρός-πίσω, αλλάζοντας παράλληλα τη σκληρότητα της ανάρτησης, την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του e-LSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης), προκειμένου να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος το Torque Kick Drift, που μιμείται την «κλωτσιά» στο συμπλέκτη (το συμπλεκτάρισμα, κοινώς) και βοηθά τόσο στο έναυσμα, όσο και τη διατήρηση του drift.
Το Ioniq 5 N μπορεί να είναι ηλεκτρικό, αλλά μπορεί να μιμηθεί τους ήχους των i30 N και Kona N μέσω του συστήματος Virtual Shift Mode. Όταν ο οδηγός τραβήξει ταυτόχρονα τα paddles πίσω από το τιμόνι, το Ioniq 5 N αποκτά βενζινοκίνητη διάθεση και παράγει τεχνητά ήχους κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και αλλαγών σχέσεων. To N e-shift προσομοιώνει τη λειτουργία του 8τάχυτου DCT, δίνοντας μικρά «κοψίματα» και «τινάγματα» στα εικονικά ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας.
Από καθαρά αριθμολογικής πλευράς τώρα, οι 610 ίπποι και τα 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost) από τους δυο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν επιτάχυνση 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. με το N Grin) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 260 χλμ./ώρα, που είναι από τις υψηλότερες σε EV ανεξαρτήτως κατηγορίας.