Τον περασμένο Απρίλιο η Honda παρουσίασε το SUV E:Prototype στην Έκθεση της Σαγκάη, προοιωνίζοντας το λανσάρισμα ηλεκτρικής έκδοσης για το HR-V. Έξι μήνες αργότερα ήρθε η ώρα της έκδοσης παραγωγής.
Το ηλεκτρικό HR-V (λογικά με την ονομασία e:HR-V όταν έρθει εδώ, e:NS1 εκεί) εμφανίστηκε στο υπουργείο Βιομηχανίας της Κίνας, το οποίο είναι αρμόδιο για τη χορήγηση homologation. Σε κάποιες περιπτώσεις, δημοσιεύονται φωτογραφίες των μοντέλων στο site του υπουργείου. Από εκεί αλιεύσαμε τις εικόνες του δεύτερου Honda που απαρνείται τα θερμικά μοτέρ, μετά το e.
Από σχεδιαστικής άποψης βρίσκεται αρκετά κοντά στο HR-V, με το εμπρός μέρος να διαθέτει νέα μάσκα και προφυλακτήρα, από όπου απουσιάζουν οι αεραγωγοί. Στο προφίλ συναντάμε νέες πολυάκτινες ζάντες, όμως οι πτυσσόμενες χειρολαβές του πρωτοτύπου έχουν δώσει τη θέση τους σε κανονικές. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον σκουρόχρωμα και ενώνονται με λωρίδα LED, έχοντας ολογράφως το «Honda» να δεσπόζει από κάτω και στο κέντρο της 5ης πόρτας.
Η καμπίνα των επιβατών δεν εμφανίζεται στα έγγραφα, όμως ευτυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το e:NSI διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων, που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 68,8 kWh. Πάνω-κάτω στα ίδια «κυβικά» με το VW ID.3 (204 ίπποι, 67,2 kWh). Αυτονομία δεν ανακοινώνεται, παρά η τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Αυτό που προξενεί αίσθηση είναι το βάρος του αυτοκινήτου, για το οποίο η ζυγαριά ξεπερνά τους 2,1 τόνους (2.108 κιλά για την ακρίβεια)!