Το πρωτότυπο XRT άφησε πολλές υποσχέσεις και δημιούργησε ακόμα περισσότερη προσμονή για το νέο L200, στο οποίο η Mitsubishi θα εφαρμόσει ριζικές αλλαγές τόσο σχεδιαστικά, όσο και μηχανικά.
Στο πρώτο σκέλος μας δίνουν μια πολύ καλή γεύση τα renderings του Kolesa.ru, που αφαιρούν ψηφιακά το καμουφλάζ του XRT και μας παρουσιάζουν το L200 6ης γενιάς. Τα πολύ λεπτά LED ημέρας και η επιβλητική μάσκα δεσπόζουν στο εμπρός μέρος, που μοιάζει πολλαπλά πιο μυώδες από το ήδη «βαρβάτο» σημερινό μοντέλο. Τα χωμάτινα ελαστικά και οι μαύρες ζάντες μεταφέρονται αυτούσια από το XRT, όπως και οι μπάρες στην καρότσα, ενώ πίσω συναντάμε δυο ευμεγέθη (και σημαντικά πιο ογκώδη σε σχέση με το τρέχον L200) φωτιστικά σώματα που υπερτονίζουν το μέγεθος του αμαξώματος.
Ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές αναμένονται κάτω από το αμάξωμα, όπου το επόμενο L200 αναμένεται να μοιράζεται πολλά στοιχεία με το νέο Navara. Nissan και Mitsubishi αποτελούν τα δυο από τα τρία μέλη του συνασπισμού με τη Renault, οπότε τι πιο λογικό από το να συνεργαστούν για δυο εκ των πιο εμπορικών τους μοντέλων. Αμφότερα ήταν προγραμματισμένο να κάνουν ντεμπούτο πέρσι, όμως τα αλλεπάλληλα προβλήματα με τις ελλείψεις στην παραγωγή (μικροτσίπ και εξαρτημάτων) έφερε πίσω το χρονοδιάγραμμα, μεταθέτοντας την πρεμιέρα των νέων L200 και Navara για το φετινό καλοκαίρι (πρώτα το Mitsubishi, μετά το Nissan).
Τα «Τρία Διαμάντια» αναμένεται να μας απασχολήσουν πολύ στα επόμενα χρόνια, καθώς οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν πως εντός της προσεχούς πενταετίας θα λανσάρουν 16 νέα μοντέλα, εκ των οποίων τα 9 θα φέρουν κάποιο είδος εξηλεκτρισμού (υβριδικά ή ηλεκτρικά, κοινώς). Όπως βλέπουμε στο επίσημο οργανόγραμμα της Mitsubishi, πέρα από το νέο L200 -μεταξύ πολλών άλλων- θα κυκλοφορήσει και ένα ηλεκτρικό pick up.