Nissan: «Τα μελλοντικά μοντέλα θα είναι τελείως διαφορετικά»

Κάθε εταιρία έχει τη δική της σχεδιαστική ταυτότητα. Η V-Motion της Nissan είναι από τις πιο φημισμένες στην αυτοκίνηση, δίνοντας μορφή στα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας από το 2010 και την πρώτη γενιά του Juke. To 2015 παρουσιάστηκε η εξελιγμένη εκδοχή 2.0 στο Maxima, συνεχίζοντας μέχρι σήμερα. Από εδώ και πέρα, όμως, τα δεδομένα αλλάζουν. Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας θα επιφέρει ριζικές διαφοροποιήσεις στο ντιζάιν, τις οποίες επιβεβαιώνει ο καθ’ ύλην αρμόδιος της φίρμας από τη Γιοκοχάμα.

Ο αντιπρόεδρος σχεδίασης της Nissan, Alfonso Albaisa, μίλησε για τη μορφή των μελλοντικών Nissan, που θα είναι εντελώς νέα στις επερχόμενες γενιές. Μια ανανέωση, ωστόσο, που δεν περιλαμβάνει την τεχνοτροπία V-Motion. «Τη χρησιμοποιούμε ακόμα μεν, αλλά πολύ λίγο πια. Στις συζητήσεις εντός της εταιρίας σπάνια ακούς τον όρο “V-Motion”. Κι αν ρωτήσει κάποιος σε μίτινγκ, υπάρχει ησυχία στο δωμάτιο. Τα στελέχη δεν ακολουθούν». Το «V» στο εμπρός μέρος των τελευταίων Nissan είναι εμφανές, αλλά πλέον σε πολύ μικρότερη έκταση από ό,τι είχαμε συνηθίσει στο σχεδιαστικό αποτύπωμα των Qashqai, Juke και X-Trail.

 

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η αυξανόμενη παρουσία ηλεκτρικών μοντέλων, που με τη σειρά τους έχουν τις δικές τους, ιδιαίτερες, απαιτήσεις στη διαμόρφωση του αμαξώματος – ιδίως του εμπρός μέρους, λόγω αεροδυναμικής. «Παλιότερα μπορούσαμε να βάζουμε το ρύγχος όπου θέλαμε. Σε όλα τα σημερινά αυτοκίνητα, όμως, βλέπετε πως πρέπει να σηκώνουμε διαρκώς τη μύτη, προκειμένου να περνάει ομαλότερα ο αέρας από κάτω», υπογραμμίζει ο Albaisa. «Έχουμε έχουμε 13-14 ηλεκτρικά μοντέλα υπό εξέλιξη. Κάποια είναι πιο κομψά, κάποια πιο ωραία, αλλά πιο αιχμηρά. Καταλαβαίνετε πως οι ανάγκες αλλάζουν διαρκώς. Ο κόσμος δεν είναι υπομονετικός, θέλει κάτι καινούργιο».

Get it on Google Play Download on the App Store