Με τις αλλαγές στην αυτοκίνηση να μην εξασφαλίζουν τη θέση σε κανένα ιστορικό όνομα, η Nissan εγγυάται πως αυτό του Skyline θα συνεχίσει να είναι μαζί μας.
Η αντιπρόεδρος της εταιρίας, Asako Hoshino, απάντησε σε δημοσίευμα ιαπωνικής εφημερίδας, που έλεγε πως η Nissan θα σταματήσει την εξέλιξη όλων των σεντάν μοντέλων της – συμπεριλαμβανομένου του Skyline. Η Hoshino φρόντισε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους: «Την προηγούμενη εβδομάδα ένα δημοσίευμα ανέφερε πως η εξέλιξη του Skyline σταματά, ρίχνοντας την αυλαία σε ένα πραγματικό σύμβολο της Nissan. Δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ το Skyline», δήλωσε «νέτα-σκέτα» η Γιαπωνέζα κατά τη διάρκεια παρουσίασης του Note Aura e-POWER. Για τα υπόλοιπα σεντάν, ωστόσο, δεν είπε κάτι.
Να ξεκαθαρίσουμε πως η συζήτηση αφορά το Skyline αυτό καθαυτό, όχι το GT-R (την επόμενη γενιά του οποίου περιμένουμε). Οι εξελίξεις στην παραγωγή των τετράθυρων Nissan θα έχει επιπτώσεις και σε αυτή της Infiniti. Τα κεντρικά στη Γιοκοχάμα σχεδιάζουν την επέκταση των κοινών πατωμάτων, κάτι που θα σημάνει σταδιακά την ελαχιστοποίηση των πισωκίνητων μοντέλων για το premium brand. Το Q50, που βασίζεται στο Skyline, είναι το μόνο από τα σεντάν της Infiniti που μπορεί να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Το Skyline είναι ένα από τα πιο ιστορικά ονόματα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας εν συνόλω, όχι απλά της Nissan. Για την ακρίβεια προηγείται της ίδιας της Nissan στη μεταξύ τους σχέση, καθώς λανσαρίστηκε το 1957 από την Prince Motor Company. Οι δυο εταιρίες συγχωνεύτηκαν το 1966 και δυο χρόνια αργότερα, εμφανίστηκε το πρώτο GT-R: το 2000 GT-R. Πρώτα ως σεντάν και από το 1970, με τη θρυλική δίθυρη μορφή του, γνωστή και ως «Hakosuka».