Συστάσεις για το ποιόν του Μάικλ Τζόρνταν δεν χρειάζονται. Κατά (πάρα) πολλούς, ο κορυφαίος μπασκετμπολίστας όλων των εποχών. Κατά άλλους, το ίδιο το μπάσκετ. Ο άνθρωπος που έκανε όλο τον πλανήτη να αγαπήσει την «πορτοκαλί θεά», ανεβάζοντας πολλαπλά επίπεδα το άθλημα και μετατρέποντας το ΝΒΑ σε μια από τις πιο προσοδοφόρες βιομηχανίες. Κέρδη που, φυσικά, καρπώθηκε και ο ίδιος σε απίστευτα επίπεδα, όντας ένας από τους πλουσιότερους αθλητές (και επιχειρηματίες) όλων των εποχών, με λατρεία για τα αυτοκίνητα. Εξαιρετικό δείγμα, αυτή η BMW 850i.
Το γερμανικό grand tourer αγοράστηκε ολοκαίνουργιο από τον Τζόρνταν, το 1991, και έμεινε στην κατοχή του μέχρι το 1995. Στα 33 χρόνια και τους δυο ιδιοκτήτες που έχουν μεσολαβήσει μέχρι σήμερα, η εικονιζόμενη 850i αναγράφει 30.000 μίλια (48.280 χλμ.) στο οδόμετρο και παραμένει σε έξοχη κατάσταση. H «αυτού αερότης» έκανε την καλύτερη επιλογή όταν παράγγελνε την 8άρα, τικάροντας το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στο κουτάκι της μετάδοσης. Ο επόμενος κάτοχος έβαλε τις κλασικές 17άρες ζάντες (σε λάστιχα 235/45 εμπρός – 275/40 πίσω) της AC Schnitzer και το ανάλογο bodykit του Γερμανού βελτιωτή, συνοδεύοντας ιδανικά τον ατμοσφαιρικό 5.0λιτρο V12 που εδρεύει στο μηχανοστάσιο.
Εκεί το 12κύλινδρο σύνολο των 4.988 κ.εκ. παραμένει σε εργοστασιακή λειτουργικότητα, αποδίδοντας 300 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και 450 Nm στις 4.100 σ.α.λ. Το 6άρι μηχανικό λειτουργεί ευεργετικά στις επιδόσεις, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. (7,4 δλ. με το 4άρι αυτόματο) και φτάνοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Για τις ανάγκες πιστοποίησης αυθεντικότητας τώρα, υπάρχει η άδεια του αυτοκινήτου όπου αναγράφεται το όνομα του ζωντανού μύθου της πορτοκαλί θεάς.
Παρότι ούτως ή άλλως οι χειροκίνητες 850i είναι ακριβές, με τη συγκεκριμένη να κουβαλά τεράστιο φορτίο συλλεκτικότητας λόγω «Air», η τιμή προς το παρόν διατηρείται σε λογικά επίπεδα. Στις 70.023 δολάρια (63.855 ευρώ) τοποθετείται το υψηλότερο ποντάρισμα, αν και λογικά θα ανέβει παραπάνω στις 4 μέρες που απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας.