Η Toyota δεν σταματά να αναπτύσσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (υβριδικούς και μη), εν αντιθέσει με άλλους κατασκευαστές που έχουν ρίξει όλο το βάρος στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή τη φορά εξελίσσει ένα νέο 2.0 Turbo μηχανικό σύνολο, το οποίο (σύμφωνα με αναφορές από την Ιαπωνία) στην κορυφαία του εκδοχή θα αποδίδει 600 άλογα! Πιθανώς θα πιστεύατε ότι θα ενσωμάτωνε και ηλεκτρική υποβοήθηση για να φτάσει τόση δύναμη, όμως πρόκειται για αμιγώς βενζίνης.
Ωστόσο, θα υπάρχουν και εκδόσεις με λιγότερη ισχύ για σπορ αυτοκίνητα χρήσης δρόμου. Στην πρώτη περίπτωση, στόχος των μηχανικών της Toyota είναι να φτάσουν τους 400 ίππους και τα 550 Nm ροπής. Μια πιο ήπια εκδοχή θα αγγίζει τα 300 άλογα και τα 400 Nm. Με τους 600 ίππους θα προορίζεται κατά πάσα πιθανότητα για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Toyota Gazoo Racing. Με την πιο ήπια απόδοση, το νέο αυτό 2λιτρο turbo μηχανικό σύνολο δεν αποκλείεται να τοποθετηθεί σε μελλοντικά σπορ μοντέλα που μπορεί να αναγεννηθούν, όπως είναι το MR2 με τετρακίνηση GR-Four, ή νέα Celica.
Δεν αποκλείεται να υπάρξουν και ειδικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, μόνο για την ιαπωνική αγορά και αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα απογοητεύσει αρκετό κόσμο. Η Toyota θα μπορούσε να συνδυάζει το πανίσχυρο αυτό μοτέρ με το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων ή με χειροκίνητο 6άρι, όπως συμβαίνει στα GR Yaris και GR Corolla.
Νωρίτερα, τον Μάιο του 2024, η Toyota είχε επιβεβαιώσει την ανάπτυξη νέων κινητήρων χωρητικότητας 1.5 λτ. και 2.0 λτ., ως μέρος της από κοινού συνεργασίας με τη Subaru και τη Mazda, για να ενισχύσουν την γκάμα και το μέλλον των θερμικών μηχανικών συνόλων. Το δελτίο τύπου δεν περιλάμβανε προδιαγραφές, αλλά ανέφερε ότι οι νέοι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι υψηλής απόδοσης, ισχυροί, έτοιμοι για υβριδικά και συμβατοί με εναλλακτικά καύσιμα. Ειδικά για τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων, η Toyota είπε ότι θα είναι πιο ισχυρός από τον τρέχοντα turbo των 2.4 λίτρων, ενώ θα είναι μικρότερος σε μέγεθος και θα εξασφαλίζει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου.