Τον Ιανουάριο του 2024 η Toyota αποκάλυψε το ακόμα πιο σκληροπυρηνικό, αναβαθμισμένο GR Yaris με τις σχεδιαστικές και μηχανολογικές αλλαγές. Σήμερα ανακοινώθηκαν οι τιμές του στην Ελλάδα, οι οποίες ξεκινούν από το ποσό των 66.670 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο και από 70.310 ευρώ με το αυτόματο σασμάν. Αμφότερα στην έκδοση Circuit Pack.
Φυσικά, ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Επιπλέον εφοδιάζεται με JBL Premium ηχοσύστημα, πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, οροφή με όψη πλεκτού ανθρακονήματος, μπλοκέ διαφορικό Torsen και πάρα πολλά αξεσουάρ και σπορ στοιχεία στο αμάξωμα και στο πλήρως αλλαγμένο εσωτερικό.
Στην καμπίνα του νέου GR Yaris βλέπουμε άλλη διάταξη στο ταμπλό και τον πίνακα οργάνων, αμφότερα σε ένα ενιαίο τμήμα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει νέα γραφικά, όπως και το σύστημα πολυμέσων, ενώ ολόκληρο αυτό το σύνολο έχει κλίση 15 μοιρών προς τον οδηγό. Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη 25 χιλιοστά χαμηλότερα για ακόμα πιο αγωνιστική αίσθηση, αλλά και μείωση του κέντρου βάρους. Εξωτερικά συναντάμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα μπροστά με πλατύτερες πλαϊνές εισαγωγές και εντονότερα ακροπτερύγια, συν αλλαγμένη μάσκα. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι παρόμοιος με πριν, ωστόσο αλλαγές εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα. Οι πολυάκτινες ζάντες είναι διαμέτρου 18 ιντσών με ελαστικά 225/40.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, τη διαφορά κάνει το 8άρι αυτόματο Direct Automatic Transmission (μονού συμπλέκτη). Επιπλέον, χάρη σε αύξηση της πίεσης στο τούρμπο, την αλλαγή της πολλαπλής εισαγωγής και την τοποθέτηση ελαφρύτερων πιστονιών, ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο ανεβαίνει στα 280 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και τα 390 Nm στις 3.250-4.600 σ.α.λ. (261 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 361 Nm στις 3.000-4.600 σ.α.λ. πριν). Με το χειροκίνητο σασμάν τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,2 δλ. και η τελική φτάνει τα 230 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 8,7 λτ./100 χλμ. και CO2 197 γρ./χλμ. Για το αυτόματο GR Yaris (πάντα 4κίνητο), η Toyota ανακοινώνει ίδιες επιδόσεις αλλά αυξημένη κατανάλωση και CO2 (9,5 λτ./100 χλμ. και 215 γρ./χλμ. αντίστοιχα).