H ηλεκτρική γκάμα της Toyota επεκτείνεται, καθώς το νέο σπορ bZ3C έρχεται να πάρει θέση δίπλα στο SUV bZ4X και να περάσει στην παραγωγή ένα από τα ηλεκτρικά πρωτότυπα, που είχε παρουσιάσει πέρσι ο Ιάπωνας κατασκευαστής στο πλαίσιο του προγράμματος «Beyond Zero».
Το bZ3C αποτελεί την έκδοση παραγωγής του bZ Sport Crossover, φέροντας αρκετά στοιχεία από εκείνο. Οι δυναμικές γραμμές, το ανάγλυφο σχήμα του προφίλ, η μεγάλη κλίση της οροφής και η φουτουριστική διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, μετακινούνται σχεδόν αυτούσια από το πρωτότυπο. Οι διαστάσεις το κατατάσσουν στο άνω άκρο των D-SUV, με το μήκος να φτάνει τα 4.780 χλστ., το πλάτος τα 1.886 χλστ., το ύψος τα 1.510 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.890 χλστ. Συγκριτικά με το bZ4X (φώτο παρακάτω), για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, είναι 90 χλστ. μεγαλύτερο και με 50 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο.
Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν μας δείχνει το Υπουργείο Βιομηχανίας της Κίνας, από όπου τα καρέ κατοχύρωσης που βλέπουμε, όμως το LiDAR στο ύψος του κεντρικού καθρέπτη και η οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων μπροστά από το τιμόνι φανερώνουν μια τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα. Η ίδια αρχή εφαρμόζεται και στα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπου αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 270 ίππων (δεν αναφέρεται πού τοποθετείται ή ποιους τροχούς κινεί). Από επιδόσεις ανακοινώνεται μόνο η ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 160 χλμ./ώρα, ωστόσο σίγουρα θα είναι πολύ ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 7,7 δλ. του bZ4X και των 218 ίππων του. Μια αγνώστου χωρητικότητας μπαταρία της BYD φροντίζει για την παροχή ενέργειας, εξασφαλίζοντας αυτονομία 500-600 χλμ. στον κύκλο CLTC (άρα σημαντικά λιγότερο σε WLTP).
Το bZ3C θα κυκλοφορήσει αρχικά και αποκλειστικά στην Κίνα, ωστόσο στη συνέχεια δεν αποκλείεται η καριέρα του να γίνει διεθνής.