Η τετρακίνηση και η υβριδική τεχνολογία συναντώνται κυρίως σε ακριβά αυτοκίνητα, τα οποία δεν μπορεί να αποκτήσει μια μεγάλη μερίδα αγοραστών. Και όμως το νέο Suzuki Ignis Hybrid 4WD σπάει αυτό το κατεστημένο, αφού είναι το πιο οικονομικό σε τιμή υβριδικό 4κίνητο αυτοκίνητο της αγοράς.
Δείτε ακόμη: Suzuki Swift Hybrid για οικονομία και fun to drive!
Το Ignis Hybrid 4WD πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από μόνο 13.780 ευρώ στην αρχική έκδοση GL. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ράδιο CD MP3, Bluetooth, αυτόματη λειτουργία φώτων κ.α. Η δεύτερη και πιο συμφέρουσα έκδοση GL+ κοστίζει 1.000 ευρώ παραπάνω (14.780 ευρώ) και περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, φιμέ πίσω παράθυρα, ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού και συρόμενο – διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Η πιο πλούσια έκδοση GLX (16.080 ευρώ) εξοπλίζεται ακόμη με ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, προβολείς LED, σύστημα keyless, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, σύστημα πλοήγησης και με δερμάτινο τιμόνι.
Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip εξασφαλίζει σημαντικά υψηλότερη πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα (π.χ. με χιόνι ή λάσπη), καθώς η ροπή του κινητήρα μεταδίδεται αυτόματα και στους πίσω τροχούς μέσω συνεκτικού συμπλέκτη, όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός. Παράλληλα, το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) βοηθά πάρα πολύ τον οδηγό σε έντονες και ολισθηρές κατωφέρειες, καθώς με το πάτημα του σχετικού μπουτόν ενεργοποιείται αυτόματα το φρένο, επιτρέποντας καλύτερο χειρισμό του αυτοκινήτου.
Δείτε ακόμη: Μοναδικές After Sales παροχές από την Suzuki
Το Suzuki Ignis Hybrid 4WD κινείται από τον 1.2 λτ. κινητήρα Dualjet, ισχύος 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 120 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Το πολιτισμένο σε λειτουργία και αποδοτικό αυτό μηχανικό σύνολο σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (4,6 λτ./100 χλμ. και 105 γρ./χλμ. αντίστοιχα). Επιπλέον, προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. και τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα. Το κόμπακτ σε διαστάσεις και βάρος υβριδικό σύστημα του Ignis Hybrid αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μιας υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου. Εκτός από την εξοικονόμηση καυσίμου, συμβάλλει και στη βελτίωση της επιτάχυνσης, προσφέροντας έτσι πιο άνετη και ομαλή οδήγηση.
Δείτε ακόμη: Suzuki Ignis Hybrid: Το πιο οικονομικό υβριδικό!