Το VW ID.3 αποτελεί ένα αυτοκίνητο ορόσημο για τη γερμανική μάρκα και τη νέα εποχή της στην ηλεκτροκίνηση. Αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που εξελίχθηκε ξεκινώντας το σχεδιασμό όλων των μερών του από τη μπαταρία, για να εξελιχθεί κατόπιν ολόκληρο το αμάξωμα. Εδώ και λίγο καιρό ξεκίνησε να πωλείται και στην ελληνική αγορά, στην ειδική έκδοση λανσαρίσματος ID.3 1ST Edition (δείτε εδώ τις τιμές).
Δείτε ακόμα: Ποια μάρκα του VW Group είναι πιο αξιόπιστη;
Ωστόσο, έχει έρθει αντιμέτωπο με κάποιες «παιδικές ασθένειες», όπως είναι τα προβλήματα στην ποιότητα και στα ηλεκτρονικά του συστήματα, που εντόπισε το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport. Τώρα το γερμανικό περιοδικό Focus Online, αναφέρει ένα ακόμα πρόβλημα, το οποίο έχει να κάνει με το wallbox που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση και λανσαρίστηκε παράλληλα με το ID.3. Εκατοντάδες τέτοιες συσκευές θα πρέπει να επαναπρογραμματιστούν λόγω τεχνικών προβλημάτων. Με το ID.Charger, οι πελάτες της VW μπορούν να φορτίζουν το ηλεκτρικό τους VW ή άλλο ηλεκτρικό όχημα στο γκαράζ τους γρήγορα και με ασφάλεια. Όλα τα αυτοκίνητα με βύσμα type 2 μπορούν να «γεμίσουν» την μπαταρία τους.
Δείτε ακόμα: VW Phaeton: Ένας αριστοκράτης χωρίς αιτία
Σχετικά με το πρόβλημα του φορτιστή, η Volkswagen έστειλε την εξής επιστολή στο Focus Online: «Η ανάλυση σφαλμάτων στον κατασκευαστή έδειξε ότι λάβατε μια έκδοση του wallbox με σφάλμα στον προγραμματισμό του στοιχείου ελέγχου του wallbox. Όταν εμφανιστεί ένα συγκεκριμένο σφάλμα (η αριστερή λυχνία LED αναβοσβήνει ή ανάβει κόκκινο), σημαίνει ότι ή φόρτιση δεν είναι εγγυημένη. Ωστόσο, δεν πρόκειται για δυσλειτουργία που σχετίζεται με την ασφάλεια. Για να μπορέσετε να φορτίσετε το όχημά σας χωρίς περιορισμούς στο μέλλον, είναι απαραίτητο να ανταλλάξετε τον φορτιστή ID.Charger. Θα πραγματοποιήσουμε αυτήν την αντικατάσταση όσο πιο γρήγορα και εύκολα γίνεται.»
Δείτε ακόμα: To «αντίγραφο» του VW Arteon σε τιμή Polo
Η VW ζητά από τους κατόχους των wallbox είτε να τα στείλουν πίσω, ή εάν έχουν ήδη συνδεθεί στον τοίχο και με το ηλεκτρικό κύκλωμα, να επικοινωνήσουν με την VW. Οι πελάτες δεν επιβαρύνονται με κανένα κόστος. Ειδικά τα wallbox που είναι συνδεδεμένα με το internet μπορούν να επισκευαστούν διαδικτυακά, κάτι το οποίο έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό. Με το βασικό μοντέλο που δεν έχει διαδικτυακή σύνδεση, οι ηλεκτρολόγοι πραγματοποιούν την αναβάθμιση επί τόπου κατόπιν ραντεβού, ενώ δεν απαιτείται αφαίρεση του wallbox και εκ νέου εγκατάσταση.