Η Pagani θα αποκαλύψει σύντομα το ολοκαίνουργιο υπεραυτοκίνητό της, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το «τερατώδες» Huayra περνάει σε δεύτερη μοίρα.
Στην πραγματικότητα, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία μόλις αποκάλυψε μια νέα και μοναδική παραλλαγή του, που ονομάζεται NC και προορίζεται για κάποιον ανώνυμο τυχερό ιδιοκτήτη. Ο οποίος επέλεξε να έχει το εξωτερικό χρώμα σε συνδυασμό μπλε και παραδοσιακού γυαλιστερού ανθρακονήματος, με διάφορα βαμμένα κόκκινα και λευκά μέρη σε σημεία που φέρνουν στο νου τα μονοθέσια της Formula 1.
Τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος είναι «λουσμένα» με ένα υπέροχο μπλε, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών φτερών, των θυρών και του μεγαλύτερου μέρους του πίσω μέρους. Όσον αφορά τις παραδοσιακές αποχρώσεις του γκρι ανθρακονήματος, βρίσκονται στο καπό, στις πλαϊνές ποδιές, στην πίσω όψη και στα καλύμματα των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Το εντυπωσιακό μπλε, κόκκινο, λευκό φινίρισμα, αλλά και αυτό του ανθρακονήματος συνεχίζεται στο εσωτερικό του Huayra NC. Μεγάλες επιφάνειες της καμπίνας είναι ντυμένες με βασιλικό μπλε Alcantara, συμπεριλαμβανομένων των καθισμάτων και των προσκέφαλων. Άλλες εσωτερικές επιφάνειες έχουν μαύρο Alcantara με κόκκινες ραφές αντίθεσης και υπάρχει επίσης ένα μπλε κουμπί αλλαγής ταχυτήτων από ανθρακονήματα.
Το Huayra NC τροφοδοτείται από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 6,0 λίτρων της AMG, όπως όλα τα άλλα Huayra, αν και έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 819 ίππους και 1.079 Nm ροπής, σε σύγκριση με τους 791 ίππους και 1.049 Nm ροπής του «κανονικού» BC Roadster. Για τη μετάδοση αυτής της θηριώδους δύναμης φροντίζει ένα σειριακό κιβώτιο επτά ταχυτήτων. Η κίνηση καταλήγει στους πίσω τροχούς, που φοράνε ελαστικά Pirelli Trofeo R, και καλείται να κινήσει μόλις 1.240 κιλά. Η ειδική σχέση βάρους-δύναμης κοινώς, διαμορφώνεται κάτω από τα 1,5 κιλά ανά ίππο (1,49)!