Ο Ayrton Senna μπορεί να μας άφησε πριν 30 χρόνια, όμως ο θρύλος του δεν θα πάψει ποτέ να γιγαντώνεται. Λίγο πριν η Formula 1 επισκεφθεί την Ίμολα για το GP, η Ducati αποφάσισε να παρουσιάσει μια ειδική έκδοση του Monster, γεμάτη συναίσθημα και παραπομπές στον αξεπέραστο «Θεό» του μηχανοκίνητου -κι όχι μόνο- αθλητισμού.
Το Monster Senna τραβάει την προσοχή μονομιάς, αντλώντας έμπνευση από το κράνος του Βραζιλιάνου. Ως αποτέλεσμα τα πλαστικά είναι βαμμένα στα χρώματα της «Σελεσάο», ήτοι σε ένα εντυπωσιακό μείγμα κίτρινου, πράσινου και μπλε. Τα ανθρακονημάτινα τελικά της Termignoni, τα αλουμινένια υποπόδια, οι σφυρήλατες ζάντες, οι αναρτήσεις της Öhlins, η μπλε σέλα και τα φρένα της Brembo με τις κίτρινες δαγκάνες ολοκληρώνουν το οπτικό αποτέλεσμα, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις της street Ιταλίδας. Το βάρος της Senna είναι 4,5 κιλά μικρότερο από του απλού Monster, οπότε λογικά και οι επιδόσεις θα είναι ελαφρώς καλύτερες (δεν ανακοινώνονται, πάντως).
Την κίνηση του Monster Senna αναλαμβάνει ο δικύλινδρος Testastretta των 937 κ.εκ., με απόδοση 111 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 95 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Οι λεπτομέρειες επεκτείνονται στην οθόνη 4,3 ιντσών του τιμονιού, που καλωσορίζει/αποχαιρετά τον αναβάτη με ειδικά γραφικά, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει full LED φανάρια, λασπωτήρες από ανθρακονήματα, launch control με 3 προγράμματα λειτουργίας, traction control με 8 προγράμματα λειτουργίας, ABS με 3 modes, ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, κάλυμμα για τη σέλα του συνεπιβάτη και μπαταρία ιόντων-λιθίου.
Η παραγωγή του Monster Senna θα περιοριστεί στις 341 μονάδες, αριθμός που αποτίνει φόρο τιμής στους 3 Παγκόσμιους Τίτλους του Senna και στις 41 νίκες του στα Grand Prix. Η Ducati και ο Senna έχουν μακρά ιστορία καθώς ο Claudio Castiglioni, ο οποίος τότε ήταν ιδιοκτήτης της εταιρείας, είχε δώσει στον Βραζιλιάνο ένα 851 SP το 1990. Ο Ayrton ήταν επίσης ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες Monster 900, με το οποίο μάλιστα είχε πάει σε γκαλά του Grand Prix στο Μονακό, το 1993!