Η Ford Mustang Mach-E μπορεί να κάνει «κηδείες» με τις επιδόσεις της, ειδικά όταν μιλάμε για την κορυφαία GT Performance. Η συγκεκριμένη κάνει κυριολεκτικά κηδείες, καθώς είναι η μοναδική Mach-E που έχει μεταποιηθεί σε νεκροφόρα.
Η βρετανική εταιρία Coleman Milne ειδικεύεται σε μετατροπές του είδους, με την ηλεκτρική ‘Stang να είναι το τελευταίο έργο της. Όπως βλέπουμε, το αυτοκίνητο δεν είναι απλά μια προσθήκη λαμαρίνας στο πίσω μέρος και αλλαγή στο εσωτερικό, ώστε να χωράει την κάσα. Το αυτοκίνητο πέρα από πολύ μακρύτερο (6.279 χλστ. μήκος, +1,5 μέτρο) φέρει προσθήκη στην οροφή από το ύψος του παρμπρίζ και πίσω, η οποία διαχωρίζει διακριτά το χώρο οδηγού-συνοδηγού και αυτόν όπου τοποθετείται το φέρετρο, αυξάνοντας παράλληλα το ύψος κατά 114 χλστ. (1.735 χλστ. συνολικά). Η πίσω πόρτα ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ προσφέρεται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συρόμενο δάπεδο που λύνει τα χέρια των ανθρώπων του γραφείου κηδειών.
Ως βάση επιλέγεται η βασική έκδοση Standard Range, με τον ηλεκτροκινητήρα των 269 ίππων και τη μπαταρία των 75,7 kWh. Επιδόσεις και λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, πέρα από την αυτονομία, όμως δεδομένα η νεκροφόρα Mustang Mach-E είναι πιο αργή από την εργοστασιακή, λόγω βάρους και αεροδυναμικής. Για τους ίδιους λόγους, εμφανίζεται σημαντικά μειωμένη η δυνατότητα κίνησης μεταξύ των φορτίσεων. Από τα 440 χλμ. της κανονικής Mustang Mach-E, εδώ πέφτει στα 322 χλμ. Και πάλι όμως, είναι υπεραρκετά για την κάλυψη μιας τελετής.