Το πρώτο Audi TT αγαπήθηκε από μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, λόγω της ιδιαίτερης σχεδιαστικής προσέγγισης και των εξαιρετικών επιδόσεων. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που την επιτυχία της πρώτης γενιάς του μοντέλου, δεν μπόρεσε να ξεπεράσει καμία από τις επόμενες δύο.
Το TT MK1, λοιπόν, μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα. Στην κορυφαία έκδοση, με τον 1.8 20VT στα 225 άλογα και το σύστημα τετρακίνησης, επιτάχυνε στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 6,4 δλ. και έφτανε μέχρι τα 243 χλμ./ώρα τελικής. Επιδόσεις που για τα δεδομένα του 1998, το κατέτασσαν στην κορυφή των sportscars. Εκτός δρόμου πάντως, δεν πήγαινε. Κάτι που άλλαξε ο ιδιοκτήτης του εν λόγω «μεταλλαγμένου», μετατρέποντάς το σε όχημα που κάλλιστα θα μπορούσε να συμμετάσχει σε ταινία «Mad Max».
Αρχικά, ωστόσο, δεν υπήρχε πρόθεση να μετατραπεί το γερμανικό κουπέ σε μικρογραφία Unimog. Αγοράστηκε καινούργιο το 2000 και κυκλοφορούσε εργοστασιακό, μέχρι που ο ιδιοκτήτης του το τράκαρε. Από τη στιγμή που, ούτως ή άλλως, θα έμπαινε στο συνεργείο και ο ίδιος θα «ξηλωνόταν», είπε να κάνει κάτι διαφορετικό. Τοποθέτησε νέα ανάρτηση με κιτ ανύψωσης, αποστάτες, αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και μια σιδεριά μπροστά, αντί του προφυλακτήρα. Σκοπός ήταν να συμμετάσχει στον αγώνα Gambler 500, που είναι κάτι σαν offroad Gumball.
Συμμετείχε μεν, δεν τερμάτισε δε. Αιτία ένα κομμένο καλώδιο αισθητήρα οξυγόνου, που προκάλεσε δυσλειτουργία σε ολόκληρη την ECU. Το αυτοκίνητο πλέον παίρνει μπροστά, αλλά ο εγκέφαλος δεν δίνει σήμα να ανοίξει η πεταλούδα. Με άλλα λόγια, δεν κινείται. Βάλτε και το γεγονός ότι είναι τρακαρισμένο, για να πάρετε την εξήγηση της τόσο χαμηλής τιμής.
Όποιος ενδιαφέρεται για το «χτισμένο» TT, μπορεί να το αποκτήσει με μόλις 800 δολάρια (657 ευρώ). Αλλά θα πρέπει να επενδύσει αρκετά ακόμα, για να το επαναφέρει σε λειτουργική κατάσταση.