Η Honda είναι γνωστή για τις επιτυχίες της στην F1, όμως και στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα της. Στο εκεί κορυφαίο πρωτάθλημα μονοθεσίων (CART), ο Alessandro Zanardi κατέκτησε το πρωτάθλημα Οδηγών 2 σερί χρονιές (1997 και 1998) με ένα χαρακτηριστικό ερυθρόλευκο μονοθέσιο και τα αυτοκόλλητα «TARGET» (με λίγο κίτρινο) σε πρώτο πλάνο. Η αμερικανική εκδοχή του συνδυασμού Ferrari-Marlboro, αν προτιμάτε. Ο κινητήρας των επιτυχιών; Honda.
H ομάδα του Chip Ganassi, σε συνεργασία με τους Ιάπωνες, δημιούργησαν 51 NSX Zanardi Edition για να γιορτάσουν τους τίτλους του Ιταλού. Το πρώτο πήγε στον ίδιο τον Zanardi και τα υπόλοιπα 50 σε ισάριθμους τυχερούς. Ένα εξ αυτών, και μάλιστα με αγωνιστικό ιστορικό, δημοπρατείται.
Δείτε ακόμα: Όταν ο Senna έστυβε το Honda NSX (+video)
Το κατακόκκινο – New Formula Red χρώμα, όπως όλα τα Zanardi Edition- ιαπωνικό supercar αγοράστηκε καινούργιο από τον Miguel Duhamel. To όνομα μπορεί να μην σας λέει κάτι, όμως ο Καναδός ανήκει στο AMA (American Motorcycle Association) Hall of Fame από το 2016, έχοντας κερδίσει τίτλους στα αμερικανικά Superbikes, τα Formula Xtreme, τα Supersport, το FIM World Endurance Team Championship και συμμετέχοντας σε 14 αγώνες MotoGP.
O Duhamel μπορεί να έκανε καριέρα με τις Suzuki και Honda, όμως μνημονεύεται και από την Harley-Davidson καθώς το 1994 οδήγησε την VR1000. Μέχρι σήμερα, παραμένει ο μοναδικός αναβάτης που βρέθηκε να προπορεύεται σε αγώνα superbike με μοτοσικλέτα της αμερικανικής εταιρίας
Ο Duhamel είχε την τιμή να αγοράσει το τελευταίο Zanardi Edition που κατασκευάστηκε, το 1999. Έκτοτε, το υπ’ αριθμόν 51 NSX Z.E. έχει γράψει μόλις 19.300 χλμ. και διατηρείται σε κατάσταση ζελατίνας. Το πρωταθληματικό NSX ήταν παρόμοιο με το Type S της ιαπωνικής αγοράς. Πέρα από το χρώμα, ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα NSX ήταν οι πολυάκτινες ανθρακί ζάντες 16 και 17 ιντσών εμπρός-πίσω της BBS,. Επίσης, η οροφή είναι σταθερή και όχι targa. Κάτι που μαζί με την ελαφρύτερη αεροτομή, το λεπτότερο πίσω τζάμι, τη μικρότερη μπαταρία και την κατάργηση της υδραυλικής υποβοήθησης στο τιμόνι, μείωσαν το βάρος κατά 67,5 κιλά.
Διαβάστε επίσης: Ποια καινοτομία είχε το Honda Civic του 1987;
Στο εσωτερικό, οι δερμάτινες και suede επενδύσεις στα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, το τιμόνι της Acura με τον αερόσακο και η πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής και την υπογραφή του Zanardi, δίνουν τον τόνο.
Κάτω από το καπό, ο ατμοσφαιρικός V6 των 3.2 λίτρων αποδίδει 294 ίππους στις 7.300 σ.α.λ. και 304 Nm ροπής στις 5.300 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η δημοπρασία ολοκληρώνεται σε 2 μέρες και μέχρι στιγμής, η τιμή έχει ξεπεράσει τις 215.000 δολάρια (180.871 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Honda Civic Type R Limited Edition;