Κόντρα σε όλες τις προβλέψεις και πιθανότητες, η Lancia είναι ακόμα εδώ. Κι όχι μόνο καταφέρνει να επιβιώνει, αλλά ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει αντεπίθεση αρχής γενομένης από ένα ολοκαίνουργιο SUV. Οι ψηφιακοί σχεδιαστές δεν σταματούν να μας δίνουν υλικά για όνειρα, εν προκειμένω με τη μορφή της νέας Fulvia.
Δείτε ακόμα: Ποιος δεν θα ήθελε μια νέα Lancia Thema;
Το ιστορικό μοντέλο –Tipo 818– έγινε πασίγνωστο ως Coupe, εδραιώνοντας την φήμη της Lancia σαν premium κατασκευαστή και καθιστώντας τη δύναμη στους αγώνες ράλλυ, προϋπαντίζοντας ουσιαστικά την Stratos και τη μετέπειτα κυριαρχία των Ιταλών στο WRC, με την Delta Integrale. H Fulvia είναι από τα ελάχιστα αυτοκίνητα στα χρονικά με κινητήρα V4, έχοντας μάλιστα ολόκληρη την γκάμα αποκλειστικά με αυτή τη διάταξη κάτω από το καπό. Η βάση αποτελείτο από τον κινητήρα των 1.091 κ.εκ. και την εξαιρετική, ακόμα και σήμερα, απόδοση των 71 ίππων. Για τα δεδομένα του 1963, η υπερκυβισμένη εκδοχή των 1.216 κ.εκ. και τα 80-88 άλογα ήταν κορυφαίο νούμερο. Η κορυφή άνηκε στην 1.6 HF, των 115-132 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται νέο Lancia Ypsilon! (+video)
Ο Alberto Salerno είναι ένας ψηφιακός σχεδιαστής από το Τορίνο και οραματίζεται την επιστροφή του μπροστοκίνητου κουπέ, μέσα από ένα εντυπωσιακό rendering. Στο εμπρός μέρος η έμπνευση προέρχεται από το Fiat 124 Spider και τη Maserati Ghibli, το αμάξωμα υιοθετεί τη μορφή fastback και πίσω ξεχωρίζουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα (που θυμίζουν αρκετά τα αντίστοιχα των Land Rover). Για τους πιο πρακτικούς, υπάρχει έκδοση Shooting Brake.