Η LaFerrari ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που έβαλε το Μαρανέλο στην υβριδική εποχή. Ατμοσφαιρική και σε mild μορφή, έδειξε το δρόμο για την υπερτροφοδοτούμενη plug-in διάδοχο SF90 Stradale, των 1.000 ίππων. Όμως, επ’ ουδενί, δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τη σύγχρονη αντικαταστάτρια. Ούτε από τις προκατόχους της, βέβαια, αναφορικά με τις τιμές που πιάνει σε δημοπρασίες.
Ιδίως όταν πρόκειται για κάποια με μοναδικά χαρακτηριστικά. Όπως η εν λόγω Ιταλίδα, που είναι η μία και μοναδική στο βιολετί χρώμα Vinaccia. Το εμπρός splitter, οι πλαϊνές ποδιές και ο διαχύτης σε Satin Black φινίρισμα δημιουργούν εκπληκτική αντίθεση, όπως και το Grigio ανθρακί χρώμα στις ζάντες. Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις Pelle Chiodi Di Garofano, που επίσης δένουν υπέροχα με το μαύρο χρώμα των αθρακονημάτινων πάνελ.
Η ξεσηκωτική μελωδία του ατμοσφαιρικού 6.3 V12 αναλαμβάνει το ηχητικό σκέλος, χαίροντας παράλληλα της ηλεκτρικής συνδρομής από το σύστημα KERS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 963 άλογα και 900 Nm, με τον F140FE να παράγει 800 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. (κόφτης στις 9.250 σ.α.λ.) και 700 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,8 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα. Οι Ιταλοί δεν διευκρίνισαν ποτέ πόσο είναι αυτό το «πάνω», όμως την έχουμε δει να φτάνει μέχρι και τα 370 χλμ./ώρα.
Η μοναδική αυτή LaFerrari (499 παρήχθησαν συνολικά) των μόλις 1.477 χλμ. βγήκε σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s χθες, με το σφυρί να χτυπάει 3 φορές για το ποσό των 2,14 εκατ. λιρών (2,5 εκατ. ευρώ)!