To Pony συνιστά θρύλο για τη Hyundai. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής του Κορεάτη κατασκευαστή, κυκλοφορώντας από το 1975 έως το 1990. Τώρα, 31 χρόνια μετά, πραγματοποιεί μια μεγάλη και μοναδική επιστροφή.
Το πισωκίνητο μικρομεσαίο είχε εξελιχθεί από τον George Turnbull, πρώην επικεφαλής της Austin Morris στην πάλαι ποτέ κραταιά British Leyland, ενώ για την σχεδίασή του υπεύθυνος ήταν ο φημισμένος Giorgietto Giugiaro. Το σημερινό διατηρεί τόσο την διάταξη, όσο και τη σχεδίαση του αρχέγονου. Αλλά με αρκετές διαφορές κάτω από το ρετρό αμάξωμα. Το αυτοκίνητο πράγματι βασίζεται σε ένα παραδοσιακό Pony. Οι μηχανικοί της Hyundai το αποσυναρμολόγησαν, αντικατέστησαν πάσα βίδα και πάνελ αμαξώματος, μεταποιώντας κατάλληλα την πλατφόρμα ώστε να υποστηρίζει ηλεκτροκίνηση.
Το νέο Pony είναι κατ’ ουσίαν ένα ηλεκτρικό restomod, προκειμένου να συμμετάσχει στην έκθεση του Hyundai Motorstudio, στο Busan. Χαρακτηριστικό της φουτουριστικής προσέγγισης στο κλασικό αμάξωμα, είναι το γεγονός πως οι τοποθετημένοι στα φτερά καθρέπτες (δείτε γιατί το έκαναν αυτό παλιά οι κατασκευαστές από την Άπω Ανατολή) κρύβουν κάμερες! Στοιχεία για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώνονται, ωστόσο από τη στιγμή που είναι ηλεκτρικό είτε διαθέτει το σύνολο του Kona Electric, είτε του Ioniq.
Η επιστροφή του ορόσημου για τη Hyundai θα εκτίθεται μέχρι τις 27 Ιουνίου. Μετά, θα πάρει θέση στο μουσείο της εταιρίας.