Εργοστάσιο κατασκευής BMW δεν έχουμε στην Ελλάδα, όμως η εν λόγω M5 E34 Touring διαχέεται από αύρα…Σαντορίνης.
Η E34 Touring είναι από τις πιο σπάνιες M5 που έχουν παρουσιαστεί, με τον αριθμό παραγωγής να περιορίζεται στις μόλις 891. Συγκριτικά, οι M5 E34 Saloon ξεπέρασαν τις 12.250 μονάδες. Δυο εκλεκτά δείγματα από αυτές τις 891, πήραν μορφή υπό το μπλε χρώμα των φωτογραφιών, ονόματι Santorini Blue. Κι όπως καταλάβατε, η ονομασία προκύπτει από τον παγκοσμίως γνωστό τουριστικό προορισμό των Κυκλάδων.
Δείτε ακόμα: «Ελληνική» Toyota Supra 1.050 ίππων καίει λάστιχο
Η συγκεκριμένη είναι μοντέλο του 1994 και με 155.369 χλμ. Στις 143.000 πέρασε από διαδικασία ανακατασκευής, όπου ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 3.8 λίτρων απέκτησε νέα ρουλεμάν, αλυσίδα χρονισμού, φλάντζα, αντλία νερού, σωληνώσεις, μπουζί συμπλέκτη και σφόνδυλο, ενώ είναι και βελτιωμένη. Το βαυαρικό μοτέρ πλέον φέρει εκκεντροφόρους Schrick 280, εγκέφαλο Mark DaSylva Performance και εξάτμιση Eisenmann, ενώ διαθέτει και νέο μπλοκέ διαφορικό μαζί με short shift στο 5άρι κιβώτιο.
Επιπλέον έχουν αλλαχθεί οι δαγκάνες των φρένων, οι βραχίονες και τα ακρόμπαρα, ενώ υπάρχει και νέο παρμπρίζ. Στο εσωτερικό, συναντάμε ένα εξίσου εύηχο όνομα για τις δερμάτινες επενδύσεις, ονόματι Lotus White. Το πάνω μέρος του ταμπλό και των θυρών πάντως, εμμένει στο Santorini Blue.
Διαβάστε επίσης: Το «χαράτσι» 91.000 ευρώ στην τιμή της BMW M8
Υπό κανονικές συνθήκες, η M5 E34 με τον 3.8 απέδιδε 340 ίππους στις 6.900 σ.α.λ. και 400 Nm στις 4.750 σ.α.λ., επιταχύνοντας το αυτοκίνητο στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 5,8 δλ. και τελική -πάντα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη- στα 250 χλμ./ώρα. Εν προκειμένω, η αγγελία αναφέρει τελική 290 χλμ./ώρα για το βελτιωμένο μοτέρ, οπότε ο κόφτης έχει καταργηθεί. Τιμή, ωστόσο, δεν αναφέρει.