H ούτως ή άλλως σπανιότατη Alpina B12 αποκτά μοναδική και άκρως συλλεκτικότατη χροιά, μέσω το καταπράσινου χρώματος που ντύνει τη συγκεκριμένη.
O περίφημος βελτιωτής BMW είχε αναλάβει την κορυφαία έκδοση της E38, τονώνοντας τόσο την εμφάνιση όσο και το νεύρο της. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε το κλασικό body kit της Alpina, με το λογότυπο της φίρμας στο splitter του εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση και τις διαχρονικές πολυάκτινες ζάντες, σε διάσταση 20 ιντσών. Οι περισσότερες από τις 202 που κατασκευάστηκαν, ήταν σε μπλε χρώμα. Μία και μοναδική, ωστόσο, φόρεσε το British Racing Green και σήμερα, αποτελεί τον ορισμό του collector’s item!
Μέχρι το 1999 η B12, έφερε στο μηχανοστάσιο τον 5.0 V12 της 750i, σε υπερκυβισμένη μορφή και με πολλές βελτιώσεις. Κεφαλές, βαλβίδες, εκκεντροφόροι, έμβολα, πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής και εγκέφαλος αντικαθιστούσαν τα εργοστασιακά, ενώ η χωρητικότητα του μπλοκ αυξήθηκε στα 5.7 λίτρα. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 387 ίπποι στις 5.200 σ.α.λ. και 560 Nm στις 4.100 σ.α.λ. Εκείνη τη χρονιά η ναυαρχίδα της Alpina ενισχύθηκε περαιτέρω, φτάνοντας τον M73 στα 6.0 λίτρα. Η ισχύς σκαρφάλωσε στους 430 ίππους και τα 600 Nm, καταλήγοντας στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα μειώθηκε στα 5,9 δλ. (από 6,3 δλ.), ωστόσο η τελική παρέμεινε περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.
Λέγεται πως μόλις 94 B12 6.0 V12 κατασκευάστηκαν, με την εικονιζόμενη να πρόκειται για την υπ΄αριθμό 9 και τη μοναδική στην παραδοσιακή motorsport απόχρωση των Βρετανών. Η γυαλιστερή 7άρα μας έρχεται από το 2000 και έχει 200.000 χλμ. στο οδόμετρο, κάτι που κρατάει την τιμή στα λογικά επίπεδα των 55.009 ευρώ.