Ο ερχομός της Tonale σήμανε την αντεπίθεση της Alfa Romeo, που έχει σκοπό να κυνηγήσει τα οικονομικά πρότυπα και το στάτους της BMW. Το C-SUV είναι ένα μόνο από τα πολλά νέα μοντέλα που προγραμματίζονται από το Μιλάνο, πολλά εκ των οποίων θα τοποθετηθούν στο άνω άκρο της τιμολογιακής εκπροσώπησης. Ώρα δεν είναι να δούμε την επιστροφή της GTV;
Εδώ και αρκετά χρόνια «γυροβολά» η φήμη για αναβίωση του θρυλικού ονόματος, έπειτα από το 2004. Τότε ήταν η τελευταία φορά που βγήκε από το εργοστάσιο GTV (η Type 916) και έκτοτε, φήμες, εικασίες, αλλά και φαντασία, οργιάζουν. Ο Maxim Shershnev έβαλε την ψηφιακή του πένα να δημιουργήσει, αναμειγνύοντας στοιχεία από την Giulia Sprint GT των 60’s με πινελιές από το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η επόμενη Giulia, ώστε να μας δώσει την οπτική του για τη νέα GTV. Το αποτέλεσμα προκαλεί… ονειρώξεις, καθώς το φαρδύ αμάξωμα και το επιθετικό εμπρός μέρος, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τις ευμεγέθεις εισαγωγές στον προφυλακτήρα και τον φωτιζόμενο θυρεό, δένουν υπέροχα με την καμπύλη οροφή και τους φαρδείς ώμους, οι οποίοι πλαισιώνουν ένα ιδιαίτερο πίσω μέρος με λεπτά και ενιαία φωτιστικά σώματα.
Από πίσω, βέβαια, η θέα παραπέμπει κάπως σε Alpine A110, ενώ η τριγωνική απόληξη στο κέντρο του προφυλακτήρα επαναφέρει μνήμες από Opel Corsa OPC. Συνολικά, πάντως, το γούστο του Shershnev και η πραγμάτωσή του -έστω, σε ψηφιακό επίπεδο- σε κάνει να εύχεσαι να το δει η Alfa Romeo, πράττοντας τα δέοντα.
Το σενάριο είναι πέρα για πέρα υπαρκτό, καθώς GTV προβλεπόταν να παρουσιαστεί λίγο καιρό μετά το ντεμπούτο των Giulia και Stelvio. Τα πλάνα -και η διοίκηση- της Alfa Romeo, όμως, άλλαξαν. Το ίδιο και το οργανόγραμμα, το οποίο πια δίνει έμφαση στα crossover και τα ηλεκτρικά. Αν όλα πάνε καλά, τότε –κατά δήλωση των ίδιων, των Ιταλών– νέα GTV πράγματι θα υπάρξει. Άγνωστο το πότε, αλλά τουλάχιστον διατηρούμε βάσιμες ελπίδες.