Ένα από τα αυτοκίνητα της Mercedes που έχει μείνει στην ιστορία ως best seller με πάνω από 2,7 εκατομμύρια πωλήσεις και μνημειώδη αντοχή, είναι η W123, η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1976 έως 1986.
Δημοφιλές ήταν και στην ελληνική αγορά, όπου πολλοί θα το θυμούνται να κυκλοφορεί και ως ταξί, καθώς το επέλεγαν για την αξιοπιστία του (και την πολυτέλεια για την εποχή του). Οι εκδόσεις που μεγαλούργησαν στη χώρα μας ήταν οι δυο 200άρες, βενζίνη και ντίζελ (I.X. και ταξί, ειδικά αγοραίο, αντίστοιχα). Σήμερα για να βρει κανείς μια Mercedes W123 σε πολύ καλή κατάσταση είναι εξαιρετικά σπάνιο, καθώς έχουν περάσει 34 ολόκληρα χρόνια από την λήξη της παραγωγής της. Για να βρει πρακτικά καινούργια, θα πρέπει να παίξει Τζόκερ. Εμείς πάντως, χτυπήσαμε «τζακ ποτ» με τη συγκεκριμένη!
Δείτε ακόμα: «Σανίδα» με Mercedes W124 250D (+video)
Από τις φωτογραφίες και μόνο φαίνεται σε τι κατάσταση βρίσκεται. Αμάξωμα, ζάντες και επενδύσεις εσωτερικού μοιάζουν να έχουν βγει προ ολίγων ημερών από το εργοστάσιο. Εννοείται ούτε λόγος για χτυπήματα, γδαρσίματα, σάπια και σκισίματα. Η 43χρονη Mercedes στέκει απαστράπτουσα και περιμένει τον επόμενο ιδιοκτήτη. Ο οποίος λογικά θα περίμενε το κοντέρ να γράφει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, αποδίδοντας την εξαιρετική φόρμα του αυτοκινήτου σε ψυχαναγκαστική συντήρηση. Το ιστορικό της εν λόγω 200D όμως, επιφυλάσσει μια μεγάλη έκπληξη.
Διαβάστε επίσης: Βιτρίνα Renault R19 του ’92 για 11.000 ευρώ!
Όχι μόνο μοιάζει ολοκαίνουργια, αλλά επί της ουσίας είναι! Στο οδόμετρο έχει μόλις 220 χλμ.! Η αγγελία δεν αναφέρει τον λόγο που το γερμανικό σεντάν έχει τόσο λίγα χιλιόμετρα, αν δηλαδή ήταν κλειδωμένο σε γκαράζ ή άνηκε σε ηλικιωμένο που δεν το χρησιμοποιούσε. Από τα αξιοσημείωτα, το γεγονός ότι βρίσκεται στην Ιταλία (αντί Γερμανίας που θα νομίζαμε). Κάτω από καπό, βρίσκεται ο OM615D20 ατμοσφαιρικός πετρελαιοκινητήρας των 1.988 κ.εκ., απόδοσης 55 ίππων στις 4.200 σ.α.λ. και 113 Nm στις 2.490 σ.α.λ. Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα επιπέδου «χελώνας», με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 31 ολόκληρα δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει μετά βίας τα 130 χλμ./ώρα. Από αξιοπιστία όμως, «αθάνατος».
Δείτε ακόμα: Τελικές με Mercedes 280E W114 του 1973 (+video)
Η τιμή για μια κλασική Mercedes του 1977 σε κατάσταση βιτρίνας, εξίσου αναμενόμενα βρίσκεται στα ύψη: 70.000 ευρώ χρειάζονται για να την αποκτήσετε!