Η Mercedes ετοιμάζει το λανσάρισμα της EQG, που θα αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρική εκδοχή της G-Class. Το πρωτότυπο έχει παρουσιαστεί από το Σεπτέμβρη του 2021, ωστόσο οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται ακόμα. Προς το παρόν ελάχιστα τεχνικά στοιχεία διαρρέουν από τους Γερμανούς. Παρόλα αυτά, φροντίζουν να μας κρατάνε σε αγωνία.
Είδαμε πρόσφατα τις χάρες του συστήματος G-Turn, που επιτρέπει στην EQG να στρίβει σαν τανκ. Τώρα έχουμε ένα ωραιότατο rendering από τον kelsonic να μας βάλει στο κλίμα της έκδοσης παραγωγής, μαζί με πληροφόρηση εκ των έσω να επιβεβαιώνει αυτό που όλοι (πάνω-κάτω) αναμένουμε από την ηλεκτρική G-Class: ότι δηλαδή θα είναι πανίσχυρη. Εκπρόσωπος της φίρμας από τη Στουτγκάρδη δήλωσε χαρακτηριστικά και δίχως περιστροφές, πως «η EQG θα έχει τεράστια ελκτική δύναμη, σαν να λέμε θα κουνάει βουνά». Πώς θα τα καταφέρει;
Η EQG εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας τη βέλτιστη κατανομή ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Από τη στιγμή που μιλάμε για G-Class, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το προσόν στις εκτός δρόμου διαδρομές. Επειδή επίσης μιλάμε για G-Class, ξέρουμε ότι το μέγεθος θέτει περιορισμούς. Η Mercedes δεν ανακοινώνει ακόμα χαρακτηριστικά, αλλά γνωρίζουμε πως η EQG διαθέτει παρεμφερείς διαστάσεις με τη θερμική αδερφή της. Συνεπώς έχουμε κοντά στα 5 μέτρα μήκος και 2 μέτρα πλάτος – ύψος, ενώ και το βάρος κινείται σε περισσότερους από 2 τόνους. Όσο ικανό κι αν είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο στο off roading, κάποια στιγμή θα τα βρει σκούρα από πλευράς ευελιξίας.
Υπομονή μέχρι τα μέσα του τρέχοντος έτους, όταν αναμένεται το επίσημο ντεμπούτο της EQG.