Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στα μοντέλα που διαθέτει η Mercedes στην ελληνική αγορά, θα διαπιστώσει πως η γκάμα αποτελείται από 36 μοντέλα! Μια από τις πιο ευρείες προσφορές στο χώρο, που εκτείνεται σε κάθε κατηγορία και υποκατηγορία που υπάρχει. Σύμφωνα με τον CEO της, πάντως, η γερμανική εταιρία το έχει παρακάνει!
Δείτε ακόμα: Τέλος τα χειροκίνητα κιβώτια για τη Mercedes
Ο Ola Kallenius, που αντικατέστησε πέρσι τον Dieter Zetcshe, ήταν απρόσμενα ειλικρινής στο Automotive News όταν ρωτήθηκε για το μέγεθος του lineup της Mercedes: « Ίσως το παρακάναμε με την προσφορά μοντέλων, στην προσπάθειά μας να έχουμε εκπροσώπηση σε κάθε κατηγορία. Ειδικά τα compact αυτοκίνητα είναι τα πρώτα που μου έρχονται κατά νου». H βάση της φίρμας από τη Στουτγκάρδη είναι μια από τις πιο διευρυμένες και πολυποίκιλες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποτελούμενη από τις: A-Class, B-Class, A-Class Sedan, A-Class Sedan με μακρύ μεταξόνιο (για την αγορά της Κίνας), CLA Coupe, CLA Shooting Brake, GLA, GLB και είναι καθ’οδόν δυο ηλεκτρικά μοντέλα, οι EQA και EQB.
Ο Kallenius μάλιστα ήταν δεικτικός, αναφορικά με τον προσανατολισμό του «Αστεριού»: «Θεωρώ πως δεν θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στα compact και γενικότερα τα μοντέλα των μικρότερων κατηγοριών. Δεν πρέπει να αλλάξει το status μας σε ανταγωνιστή των μαζικών κατασκευαστών. Θεωρώ ότι οι επενδύσεις οφείλουν να γίνουν στις κατηγορίες που διαχρονικά αντιπροσωπεύουν το όνομα Mercedes».
Διαβάστε επίσης: Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει
Επειδή η επόμενη και αυτονόητη ερώτηση θα αφορούσε ενδεχόμενο «τσεκουριού», ο Σουηδός έσπευσε να συμπληρώσει: «Δεν προτιθέμεθα να καταργήσουμε μοντέλα, αλλά να τα αναβαθμίσουμε ώστε να μπορούν να σταθούν και σε ανώτερες κατηγορίες. Θέλουμε να πάρουμε το μέγιστο από την υπάρχουσα γκάμα». Να σημειωθεί πως όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα, αντιστοιχούν στο 25% των 2,38 εκατ. αυτοκινήτων που πούλησε το 2019 η γερμανική εταιρία.