Η Mercedes παιδεύτηκε πολύ για να κάνει πράξη το One, μεταφέροντας και προσαρμόζοντας το κινητήριο σύνολο από το μονοθέσιο της Formula 1 σε αυτοκίνητο παραγωγής. Πέντε χρόνια χρειάστηκαν, με πολλές καθυστερήσεις και ακόμα περισσότερα κονδύλια, ενώ οι ίδιοι, οι Γερμανοί, δήλωναν μεταξύ σοβαρού και αστείου πως ήταν μεθυσμένοι όταν έδιναν το «OK». Όπως λέει και πάλι η ίδια, η Mercedes-AMG, το υπερ-εξελιγμένο τεχνολογικά hypercar δεν θα έχει συνέχεια.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης του One, Steffen Jastrow, η μεταφορά συνόλου F1 σε κανονικό αυτοκίνητο -έστω επιπέδου hypercar- από εξαιρετικά δύσκολη θα καταστεί αδύνατη προσεχώς, αλλά όχι λόγω κόστους ή εμπορικών λόγων. Αιτία και εδώ, είναι οι ρύποι: «Υπήρχαν τεράστιες δυσκολίες στην εναρμόνιση του κινητήρα με τον κύκλο WLTP. Δεν θα έλεγα ότι αποκλείεται να ξαναβγάλουμε hypercar στο μέλλον, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε τέτοια σχέδια. Για ένα με κινητήρα Formula 1 ειδικά; Δεν υπάρχει περίπτωση – κι όχι μόνο από τη Mercedes-AMG, αλλά από κανέναν κατασκευαστή. Πιστεύω αυτή είναι η μοναδική φορά».
Με το Euro 7 να δημιουργεί πονοκεφάλους ακόμα και στα mainstream plug-in υβριδικά, αντιλαμβάνεται εύκολα κάποιος τα εμπόδια που ορθώνονται στην εξέλιξη οποιουδήποτε hypercar με κινητήρα εσωτερικής καύσης, πολλώ δε μάλλω καταγωγής F1. Τα ηλεκτρικά, αντίθετα, όπως το Rimac Nevera ή η Lotus Evija είναι πολύ πιθανότερο να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του γερμανικού κολοσσού στο μέλλον. Να θυμίσουμε πως το «Ένα» διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, κεραμικά φρένα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και 1.063 ίππους, που πηγάζουν από τον 1.600άρη V6 twinturbo και τους 4 ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας στο One να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,9 δλ. και στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ., με την τελική στα 352 χλμ./ώρα. H παραγωγή του, τέλος, θα περιοριστεί σε 275 κομμάτια.