Η Volkswagen είναι δεκαετίες τώρα μία από τις δημοφιλέστερες μάρκες αυτοκινήτου παγκοσμίως, ενώ στην Ευρώπη βρίσκεται επί σειρά ετών στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Πιο ψηλά στην προτίμηση του κοινού βρίσκονται τα Polo, T-Roc, Golf, T-Cross και Tiguan, όμως αλλού πρωταγωνιστούν τελείως διαφορετικά μοντέλα, αφού η νοοτροπία και οι ανάγκες είναι διαφορετικές.
Στις χώρες της Ε.Ε. τα αυτοκίνητα που πωλούνται σε χαμηλές τιμές έχουν αβέβαιο μέλλον, λόγω της επέλασης των αμιγώς ηλεκτρικών και της «αποκλειστικότητάς» τους από το 2035 και μετά. Παρόλα αυτά σε μεγάλες, ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές του πλανήτη σκέφτονται περισσότερο ορθολογιστικά, προσφέροντας στο λαό οικονομικά αυτοκίνητα. Όπως για παράδειγμα στην Ινδία. Εκεί η VW παρουσίασε τον Μάρτιο του 2022 το νέο της μικρομεσαίο σεντάν αυτοκίνητο, το Virtus, το οποίο έγινε γρήγορα μεγάλη επιτυχία για τη γερμανική μάρκα. Στην Ευρώπη ένα τέτοιο αυτοκίνητο σίγουρα δεν θα είχε καμία τύχη (ίσως να πουλούσε στα ανατολικά κράτη), όμως στην Ινδία είναι απολύτως σύμφωνο με τα «θέλω» τους, γιατί τους αρέσουν τα σεντάν και ειδικά αυτά που πωλούνται σε χαμηλές τιμές.
Λίγους μόλις μήνες μετά το λανσάρισμά του, το VW Virtus ξεπέρασε το πρώτο «φράγμα» των 10.000 πωλήσεων. Το νέο Virtus βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN και μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το νέο και αντίστοιχης κατηγορίας Skoda Slavia. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η σεντάν εκδοχή του VW Polo, όμως διαφοροποιείται αρκετά εξωτερικά, τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε διαστάσεις. Το οικογενειακό αυτοκίνητου του «λαού» έχει μήκος 4.561 χλστ., πλάτος 1.752 χλστ., ύψος 1.507 χλστ. και μεταξόνιο 2.651 χλστ. Εξασφαλίζει δύο βασικά απαιτούμενα για την κατηγορία, δηλαδή άνετους χώρους για επιβάτες και μεγάλο πορτ μπαγκάζ 521 λίτρων.
Το εσωτερικό είναι παρόμοιο με του Polo, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις περιλαμβάνουν 6 αερόσακους, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, αισθητήρες φωτός και βροχής, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας και όλα τα γνωστά κομφόρ.
Σχετικά με τους κινητήρες υπάρχουν δύο γνωστές επιλογές βενζίνης. Στη βάση τοποθετείται ο 1.0 TSI με 115 ίππους και 178 Nm ροπής, συνδυασμένος με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επίσης 6 σχέσεων. Πιο πάνω τοποθετείται ο 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm ροπής με στάνταρ 7άρι DSG.
Οι τιμές του 1.0 TSI ξεκινούν από 1.131.900 ρουπία (12.970 ευρώ) και του πιο σπορ και πλούσιου 1.5 TSI DSG GT Plus από 1.841.900 ρουπία (21.100 ευρώ). Ενδεικτικά το SUV Taigun 1.0 TSI 115 PS (σαν το T-Cross) εκκινεί από 1.155.900 ρουπία (13.240 ευρώ).