Το νέο Ford Ranger αποκαλύφθηκε μετά από μακρά περίοδο teasers, εμφανιζόμενο πιο κοντά από ποτέ στο F-150. Ανάλογη συνθήκη θα εφαρμοστεί και στο εξίσου πολυαναμενόμενο Raptor.
H κορυφαία έκδοση του μεσαίου pick up της Ford (γιατί πλέον υπάρχει και το μικρότερο Maverick) θα επηρεαστεί τα μάλα από την αντίστοιχη του μεγάλου αδερφού, πλησιάζοντάς τον περισσότερο από κάθε άλλη φορά σε απόδοση. Το rendering του XTomi μάς βάζει στο κλίμα, με τα φουσκώματα στα φτερά, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τα αυτοκόλλητα και τις μπάρες στην καρότσα. Ο digital designer στην ουσία πήρε το σημερινό Raptor και το προσάρμοσε στο καινούργιο Ranger, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά μυώδες αποτέλεσμα.
Ένα παρουσιαστικό που, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα διαθέτει την περισσότερη δύναμη στα χρονικά του Ranger. O επόμενος «Ράπτορας» θα διαθέτει είτε τον 2.7 V6 EcoBoost από το νέο Bronco, είτε τον 3.0 V6 EcoBoost από το Explorer ST. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για πάνω από 300 άλογα, καθώς ο μικρότερος V6 παράγει 310 ίππους και 542 Nm, ο δε 3λιτρος φτάνει στα 400 άλογα και τα 562 Nm ροπής! Όχι πολύ μακριά από το F-150 Raptor, που διαθέτει 450 ίππους και 692 Nm από τον 3.5 V6 EcoBoost. Σημειωτέον, όλοι οι κινητήρες είναι twinturbo.
Αυτές οι επιλογές έχουν «κλειδώσει» για Αμερική και άλλες αγορές, όπως της Αυστραλίας. Για τα μέρη μας, το βενζινοκίνητο Ranger Raptor δεν είναι ακόμα σίγουρο. Συγκεντρώνει, ωστόσο, πολλές πιθανότητες να έρθει στη Γηραιά Ήπειρο. Ακόμα και αν δεν συμβεί πάντως, η κορυφαία ντίζελ εκδοχή του νέου Ranger διαθέτει έναν καινούργιο 3.0 V6 κινητήρα, που πιθανότατα προέρχεται από το F-150. Η απόδοση στο τελευταίο φτάνει τα 250 άλογα και τα 592 Nm, οπότε και βελτίωση να μην υπάρξει για το Raptor, ήδη βρισκόμαστε 37 ίππους και 92 Nm πάνω από το σημερινό Ranger Raptor (213 ίπποι και 500 Nm από τον 2.3 EcoBlue).