H Kia αποκάλυψε στα τέλη Μαρτίου το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας, σε ένα φουτουριστικό και τεχνολογικά προηγμένο πακέτο. Το EV9 διακρίνεται για τη σχεδίαση και τις εφαρμογές που προσφέρει, ενώ στο εγγύς μέλλον θέλει να κάνει το ίδιο και με τις οδηγοκεντρικές συγκινήσεις. Η κορυφαία έκδοση GT θα αναλάβει το εν λόγω καθήκον, με δύναμη που θα φτάνει τουλάχιστον τους 585 ίππους.
Μέχρι στιγμής, αυτό είναι το ανώτερο που έχουμε δει σε ισχύ από ηλεκτρικό της Kia ή της Hyundai. Τόσο παράγουν οι δυο ηλεκτροκινητήρες στο EV6 GT, τόσο αναμένεται να αποδίδει και το επερχόμενο Ioniq 5 N. Για το EV9 ωστόσο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξεπεραστεί όχι μόνο αυτό το όριο, αλλά και εκείνο των 600 ίππων. Βελτίωση που θα μπορούσε να προκύψει από την αναβάθμιση του υπάρχοντος συστήματος κίνησης. Από την άλλη, όμως, ενδέχεται να δούμε ακόμα πιο «τρελά» πράγματα από τους Κορεάτες.
Στο EV6 GT ο ισχυρότερος κινητήρας των πισωκίνητων εκδόσεων, απόδοσης 217 ίππων, παίρνει θέση στον εμπρός και πλαισιώνεται από έναν ακόμα πιο δυνατό 367 ίππων πίσω. Φήμες από την Κορέα αναφέρουν πως η Kia εξετάζει το ενδεχόμενο να βάλει το ίδιο, πανίσχυρο, μοτέρ και μπροστά στο EV9 GT. 2 x 367 ίππους δηλαδή, για μια συνδυαστική απόδοση άνω των 730 ίππων! Σενάριο που φαντάζει μεν μακρινό, αλλά προς το παρόν δεν αποκλείεται κιόλας. Το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος, εξάλλου, θα έκανε πολύ χρήσιμο ένα «boost» στην ισχύ.
Το rendering του Kelsonic διακρίνεται για τα φουσκώματα στα φτερά και τις 22άρες πολυάκτινες ζάντες, με τα πρώτα να είναι σίγουρα για την έκδοση παραγωγής. Πότε την περιμένουμε; Λίγο μετά το πέρας του καλοκαιριού, ενδεχομένως και μέσα σε αυτό.