Οι εποχές που το μέλλον του Toyota GR86, αλλά και του Subaru BRZ, ήταν αβέβαιο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον το «Toyobaru» απολαμβάνει εμπορικής επιτυχίας, εξασφαλίζοντας για τον εαυτό του και τρίτη γενιά. Μάλιστα, πολύ νωρίτερα από όσο ήταν προγραμματισμένο. Τα μεγάλα νέα, βέβαια, αφορούν το υβριδικό γίγνεσθαι στο μηχανοστάσιο.
Το πρώτο GT86 εμφανίστηκε το 2012 και έμεινε στην αγορά μέχρι το 2021. Το GR86, όπως ονομάζεται πλέον, δεν μετρά ούτε τετραετία. Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar μόλις την κλείσει, θα δώσει τη θέση του στο καινούργιο. Πολύ ταχύτερα από την 1η γενιά και αρκετά πιο σύντομα από το μέσο προσδόκιμο ζωής ενός μοντέλου, που τοποθετείται στην 6ετία. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις εκπομπές ρύπων, τις οποίες η Toyota θέλει να προλάβει πριν καταστήσουν το σημερινό εκτός προδιαγραφών.
Η νομοθεσία στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αλλάζει και γίνεται αυστηρότερη, ακολουθώντας τις νόρμες σε Ευρώπη και Αμερική. Προκειμένου να είναι σύννομο με τη νέα τάση το ιαπωνικό sportscar, θα πρέπει να γίνει πιο αποδοτικό μέχρι το 2025. Κάτι που επιβάλλει τη χρήση ηλεκτροκινητήρα, τουλάχιστον σε επικουρικό ρόλο. Με άλλα λόγια, μονόδρομος το υβριδικό σύστημα κίνησης. Τόσο ριζικές αλλαγές στο τρέχον δεν γίνεται να εφαρμοστούν, συνεπώς οι Ιάπωνες αναγκαστικά θα φέρουν πιο κοντά το χρόνο λανσαρίσματος του GR86 (και του BRZ) MK3. Οι πληροφορίες για τον κινητήρα είναι ακόμα περιορισμένες, ωστόσο σύμφωνα με τους Άγγλους ενδέχεται να αποτελεί συνδυασμό του 1.6λτ. τρικύλινδρου τούρμπο από το GR Yaris με ηλεκτρομοτέρ. Απολύτως λογικά, περιμένουμε περισσότερα από τα 235 άλογα και τα 250 Nm του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού boxer 2.4 D-4S.