Η Porsche έχει αναφερθεί σε αρκετές περιπτώσεις πως ετοιμάζει αναβίωση της 928. Όχι ευθέως, αλλά όταν ακούς τον αντιπρόεδρο ανάπτυξης να δηλώνει πως «θα ήθελα ένα πιο μικρό και σπορ μοντέλο από την 911, αλλά και ένα πιο πρακτικό από αυτή», ο νους πηγαίνει αυτόματα στο ενδεχόμενο μιας νέας 928.
Οι Γερμανοί παρουσίασαν ένα 2+2 GT το 1978, με έμφαση στον ολοκληρωμένο χαρακτήρα, το τρίπτυχο πρακτικότητα-πολυτέλεια-επιδόσεις και στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Η 928 αρίστευσε σε όλους τους τομείς, αποτέλεσε την πρώτη Porsche με V8 κινητήρα, αγαπήθηκε από το αγοραστικό κοινό και πρακτικά, έφτασε να υπονομεύσει εμπορικά την ίδια την 911. Είναι χαρακτηριστικό πως το 1986, η Porsche πούλησε 30.000 κομμάτια μόνο στη Βόρειο Αμερική! Κατά μία έννοια, η 928 συνιστά τον προπομπό της Cayenne. Κατά μία άλλη, τον παραλίγο αντικαταστάτη της 911.
Έμεινε στην παραγωγή για 18 ολόκληρα χρόνια, ο αλουμινένιος V8 των 4.5 λίτρων ξεκίνησε από τα 222 άλογα (στην Αμερική) και 240 στην Ευρώπη το 1978, για να φτάσει έως τα 5.4 λίτρα και τα 350 άλογα στην GTS του 1992, με πολυάριθμες εκδόσεις στο μεσοδιάστημα. Περισσότερα νέα για το ενδεχόμενο επιστροφής θα έχουμε μέχρι το 2023. Έως τότε, renderings σαν αυτό του Sketch Monkey μας βάζουν στο κλίμα. Το χαρακτηριστικό πίσω μέρος ξαναζεί, προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα και με δυνατές δόσεις 992. Οι πολυάκτινες ζάντες και οι τεράστιες τρυπητές δισκόπλακες πίσω από αυτές εμπνέονται από το αντίστοιχο σετ της 911 Turbo, δίνοντάς μας μια γεύση από ενδεχόμενη νέα έκδοση GTS.