Μια ματιά στα σύγχρονα εσωτερικά, και ειδικά αυτά των Mercedes, αρκεί για να παρομοιάσει την εικόνα με διαστημόπλοιο. Τεχνολογία, οθόνες παντού, εφαρμογές για το κάθε τι, φωνητικές εντολές/μέσω αφής ή χειρονομίας και μια εμμονική στάση κατά των διακοπτών, συνθέτουν το παζλ στις καμπίνες των περισσότερων νέων αυτοκινήτων. Η βασική έκδοση της νέας C-Class, έρχεται να κάνει αντίσταση.
Στην παρουσίαση της W206 είχαμε δει την εντυπωσιακή διαρρύθμιση του ταμπλό, με τις δυο οθόνες να κυριαρχούν. Μία 11,9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, παρέα με την κάθετη των 12,3 ιντσών στο ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων, με κλίση προς τον οδηγό. Αρχιτεκτονική παρόμοια με της S-Class, δείγμα του ότι η μεσαία Mercedes αντλεί έμπνευση από τη ναυαρχίδα της εταιρίας. Σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες πριν το λανσάρισμά της, ωστόσο, εμφανίζονταν λήψεις από ένα ελαφρώς διαφορετικό. Πιο βασικό σε εκτέλεση, με μικρότερη οθόνη και φυσικούς διακόπτες. Αυτές οι λήψεις αφορούσαν τη βάση της γκάμας, που έχει τη μορφή της C180.
Στο διαμορφωτή της Mercedes Deutschland, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να φτιάξουν εικονικά την C-Class της αρεσκείας τους. Όποιος θέλει τη C180, βλέπει ένα αρκετά διαφορετικό ταμπλό από της C200. Η κεντρική οθόνη είναι μικρότερη, κατεβαίνοντας στις 9,5 ίντσες από τις 12,3, ενώ και η διαγώνιος του καντράν μειώνεται στις 10,25 ίντσες από τις 11,9. Ως αποτέλεσμα της μικρότερης οθόνης στο ταμπλό, τα χειριστήρια του κλιματισμού επιστρέφουν ως κουμπιά, καθότι δεν χωράνε πλέον ως αφής. Μια ευπρόσδεκτη και πρακτική αλλαγή, που ολοένα σπανίζει.
Για τους φανατικούς της τεχνολογίας, υπάρχει το ταμπλό-«κινηματογράφος» της EQS. Εκεί, η προαιρετική οθόνη MBUX Hyperscreen προσφέρει εντυπωσιακό εύρος 141 εκατοστών, ενώ η περιοχή που μπορούν να βιώσουν οι επιβάτες είναι 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά!