Το νέο Civic Type R παρουσιάστηκε στα μέσα Ιουλίου και κατευθείαν, προκάλεσε κύμα προσέλευσης στις αντιπροσωπείες της Honda. Ένα κύμα που, σε συνδυασμό με τα προβλήματα από την έλλειψη μικροτσίπ, σε κάποιες περιπτώσεις έχει οδηγήσει στην πώληση του αυτοκινήτου μέσω κλήρωσης!
Ορισμένοι ντίλερ της εταιρίας στην Ιαπωνία, ακολουθούν τη συγκεκριμένη τακτική λόγω περιορισμένων αντιτύπων. Μια αντιπροσωπεία στο Τόκιο, για παράδειγμα, θα λάβει μόνο 30 αυτοκίνητα ελέω υψηλής ζήτησης σε εθνικό επίπεδο, τα οποία και θα κληρώσει στους πελάτες. Άλλος ντίλερ θα λάβει 300 κομμάτια, αλλά επίσης θα ακολουθήσει το δρόμο της λοταρίας, για να καθορίσει το χρόνο παράδοσης. Ο πρώτος τυχερός, δηλαδή, θα πάρει νωρίτερα από όλους το νέο του Civic Type R, ο δεύτερος θα το πάρει μετά και ούτω καθεξής.
Όπως αναφέρει το Best Car, άλλοι αντιπρόσωποι της Honda δέχονται κανονικά προκαταβολές ύψους 300.000 γεν (2.170 ευρώ), δίχως ακόμα να έχει λανσαριστεί κανονικά το αυτοκίνητο στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα υπογράφουν σύμφωνο που απαγορεύει τη μεταπώλησή του, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα αισχροκέρδειας και εκμετάλλευσης της λίστας αναμονής (μεταχειρισμένα Type R, δηλαδή, που κοστίζουν πολύ παραπάνω από το καινούργιο). Η βασική τιμή του FL5, στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, ορίζεται στα 4.997.300 γεν (36.000 ευρώ) και φτάνει στα 5,47 εκατ. γεν (39.535 ευρώ), κατόπιν των απαραίτητων διαδικασιών ταξινόμησης. Με άλλα λόγια, «με το κλειδί στο χέρι», το νέο Civic Type R κοστίζει στην Ιαπωνία λιγότερο από 40.000 ευρώ!
Αξίζει, δε, να αναφερθεί πως παρότι ακόμα δεν ανακοινώνονται στοιχεία επιδόσεων για το νέο «Τάπερ», η μέση κατανάλωση του 2.0 VTEC Turbo των 330 ίππων (+10 σε σχέση με το απερχόμενο) και 420 Nm (+20 Nm) εμφανίζεται κανονικά στα τεχνικά χαρακτηριστικά: 8,0 λίτρα/100 χλμ. (-0,5 λίτρα/100 χλμ.), βάσει WLTP.