Ο μεγαλύτερος προβληματισμός όλων σχετικά με σπορ μέλλον τις αυτοκίνησης, έχει να κάνει με την αίσθηση και την ακουστική των ηλεκτρικών. Καλή η ισχύς, ακόμα καλύτερη η ροπή και η άμεση απόκριση, όμως όταν δεν ακούς τίποτα νιώθεις ελαφρώς (και βαρέως) αποκομμένος από την οδήγηση. Η Toyota δεσμεύεται να μην υπάρχουν τέτοια ζητήματα στα μελλοντικά της sportscars, μέσα από τεχνητούς ήχους V8 και V12.
To concept των φτιαχτών soundtrack στα ηλεκτρικά δεν είναι κάτι καινούργιο, καθώς ήδη το εφαρμόζει με πολύ μεγάλη επιτυχία η Hyundai στο Ioniq 5 N. Η Toyota, ωστόσο, προτίθεται να πάει στο επόμενο επίπεδο και να προσφέρει διαφορετικές χροιές, τις οποίες μάλιστα θα μπορείς να κατεβάσεις από εφαρμογές smartphone. Αυτή την αποκάλυψη έκανε ο επικεφαλής προϊοντικής τοποθέτησης, Simon Humphries, στο βρετανικό Top Gear: «Κάθε μοντέλο GR πρέπει να διεγείρει όλες τις αισθήσεις. Δεν μπορεί απλώς να είναι διασκεδαστικό στην ευθεία, πρέπει να σε κάνει να χαμογελάς και στις στροφές. Και θα πρέπει να ανταμείβει τον οδηγό που θέλει να βελτιωθεί, να παίρνει τον έλεγχο στα χέρια του. Το χειροκίνητο κιβώτιο, ας πούμε, γιατί να μην υπάρχει σε ένα EV; Τι θα λέγατε να κατεβάζατε τον αγαπημένο σας ήχο κινητήρα και να δημιουργούσατε τις δικές σας, μοναδικές εμπειρίες;»
Από τα λεγόμενα του Humphries έχουμε δυο ειδήσεις. Τη μία την ξέραμε και αφορά την εξέλιξη χειροκίνητων κιβωτίων για τα μελλοντικά EV της Toyota. Η δεύτερη έρχεται να συμπληρώσει την πρώτη, διανθίζοντας τα συμπλεκταρίσματα και τις «καρφωτές» με μελωδίες V8, V10 ή V12 εμβολοφόρων. Φανταστείτε το νέο MR2, ας πούμε, με ηχητική υπόκρουση LFA. Μην ξεχνάμε πως Toyota και Yamaha διατηρούν μακρόχρονους δεσμούς συνεργασίας, με τα «τρία διαπασών» να είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος για τέτοιες εφαρμογές. Προφανώς δεν θα ακούσουμε bZ4X να λυσσομανά σαν V8, καθώς το εν λόγω σύστημα προορίζεται για τις δημιουργίες της Gazoo Racing.