H παρουσίαση του Ora Good Cat συνοδεύτηκε από μπαράζ αντιδράσεων εκ Βόλφσμπουργκ, με τη VW να κατηγορεί τη θυγατρική της Great Wall Motors για αντιγραφή. Οι Κινέζοι, ωστόσο, κινήθηκαν με χαρισματική ευελιξία στη γραφειοκρατική σκακιέρα, καταφέρνοντας όχι μόνο να αποφύγουν τα δικαστήρια αλλά και να εξασφαλίσουν έγκριση για κυκλοφορία του μοντέλου στην Ευρώπη. Τα προβλήματα, όμως, δεν τελείωσαν εκεί.
Πριν καν έρθει το αυτοκίνητο στη Γηραιά Ήπειρο, αναφέρονται ζητήματα τεχνολογίας από κατόχους στην Κίνα. Συγκεκριμένα, το Cat (Good Cat στην εγχώρια αγορά) δεν διαθέτει τον επεξεργαστή με τον οποίο διαφημίζεται στο σύστημα πολυμέσων, αλλά ένα παλαιότερο του 2016. Σύμφωνα με το Straits Times δεκάδες ιδιοκτήτες Cat ετοιμάζουν ομαδική αγωγή κατά της Ora, με την κατηγορία της παραπλανητικής διαφήμισης και των ψευδών ισχυρισμών περί τεχνικών χαρακτηριστικών. Όπως αναφέρει το κινεζικό δημοσίευμα, στη «Γάτα» τοποθετείται ένας ξεπερασμένος τετραπύρηνος επεξεργαστής της Intel αντί του οκταπύρηνου της Qualcomm, με τον οποίο διαφημίζεται.
Η διαφορά αυτή, όπως διαμαρτύρονται οι κάτοχοι, επέχει σοβαρούς περιορισμούς στη λειτουργικότητα των επιμέρους συστημάτων, όπως αυτά των πολυμέσων και της πλοήγησης. Κάποιες αναφορές κάνουν λόγο για αδυναμία ενημέρωσης των χαρτών, άλλες για δυσλειτουργία των φωνητικών εντολών και μερικές για μη ενεργοποίηση διαφόρων υπηρεσιών. Η Great Wall Motors εξέδωσε ανακοίνωση, όπου ζητά συγγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία και απογοήτευση των ιδιοκτητών, επικαλούμενη δυο αίτια. Το πρώτο αφορά την ημερομηνία παραγωγής, με κάποιες παρτίδες να εξοπλίζονται με τον παλαιότερο επεξεργαστή ως μέρος της παραγωγικής διαδικασίας (αλλά διαφημίζονταν με τον πιο σύγχρονο). Το άλλο, το κλασικό πρόβλημα με την έλλειψη μικροτσίπ.
Ως αποζημίωση προσφέρονται διάφορες παροχές, όπως έκπτωση στην τιμή για όσους έχουν παραγγείλει το αυτοκίνητο και δωρεάν φόρτιση -μεταξύ άλλων- για όσους το έχουν αποκτήσει ήδη.